Jump to content

Denkia82

Velgen staal naar aluminium

Recommended Posts

Hallo,

Ik hoop dat jullie kunnen helpen. 

We hebben een Picanto 3 uit 2017, nu wouden wij de stalen velgen vervangen voor aluminium sport R, zie foto. Ik denk ik koop originele Kia velgen dus dat moet altijd goedkomen.

Nu de velgen omgezet en ik kom geen meter voor of achteruit. Ze slijten aan de binnenzijde voor. Bij de remklauw. Op de nieuwe velg lees ik offset 52, dus ET52 lijkt mij. Nu lees ik ergens dat de stalen 45 zou zijn, is dit verschil te groot? Ze komen onder een Kia uit 2014 weg, je zou zeggen dit moet passen maar ik ben maar een leek.

Is het verschil te groot? Spoorverbreders? Of andere velgen?

Ik hoop dat jullie kunnen helpen.

Groeten Dennis 

985.jpg

20210507_182850.jpg

Opgelost, 5mm spoorverbreders waren voldoende. 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Zarpax
      Beste E-soul rijders,
      Ik heb van de week de UVO connect app op mijn mobiel moeten updaten (de app was kennelijk geen update van de vorige versie, want ik had opeens twee UVO apps op mijn telefoon....) en met deze nieuwe update geeft de app aan dat mijn bereik 502 km is geworden. 

Normaliter is het bereik 451km en in de winter is het minder. Maar nu geeft de Kia 502km aan! Heeft dat met de buitentemperatuur te maken (zo warm is het nou ook weer niet geweest)? Of heeft de nieuwe UVO app het één en ander getweakt aan de auto??

Heeft iemand enig idee? Heeft iemand ooit wel 502km bereik gezien met de Kia E-Soul?
      Ik ben benieuwd.

Alvast bedankt,
      G

• By Michel_1970