Jump to content

Denkia82

Velgen staal naar aluminium

Recommended Posts

Hallo,

Ik hoop dat jullie kunnen helpen. 

We hebben een Picanto 3 uit 2017, nu wouden wij de stalen velgen vervangen voor aluminium sport R, zie foto. Ik denk ik koop originele Kia velgen dus dat moet altijd goedkomen.

Nu de velgen omgezet en ik kom geen meter voor of achteruit. Ze slijten aan de binnenzijde voor. Bij de remklauw. Op de nieuwe velg lees ik offset 52, dus ET52 lijkt mij. Nu lees ik ergens dat de stalen 45 zou zijn, is dit verschil te groot? Ze komen onder een Kia uit 2014 weg, je zou zeggen dit moet passen maar ik ben maar een leek.

Is het verschil te groot? Spoorverbreders? Of andere velgen?

Ik hoop dat jullie kunnen helpen.

Groeten Dennis 

985.jpg

20210507_182850.jpg

Opgelost, 5mm spoorverbreders waren voldoende. 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Zarpax
      Beste E-soul rijders,
      Ik heb van de week de UVO connect app op mijn mobiel moeten updaten (de app was kennelijk geen update van de vorige versie, want ik had opeens twee UVO apps op mijn telefoon....) en met deze nieuwe update geeft de app aan dat mijn bereik 502 km is geworden. 

Normaliter is het bereik 451km en in de winter is het minder. Maar nu geeft de Kia 502km aan! Heeft dat met de buitentemperatuur te maken (zo warm is het nou ook weer niet geweest)? Of heeft de nieuwe UVO app het één en ander getweakt aan de auto??

Heeft iemand enig idee? Heeft iemand ooit wel 502km bereik gezien met de Kia E-Soul?
      Ik ben benieuwd.

Alvast bedankt,
      G

• By Michel_1970
      Gezien ik vandaag een kaart van de dealer met een mooie aanbieding heb mogen ontvangen, staat voor morgenmiddag een afspraak met hun om te praten of na twee jaar een overstap mogelijk is naar de E-Niro.
      De nu gereden Niro HEV wordt ge-private-leaset en is daardoor overstappen mogelijk.
      We gaan het meemaken.
      Straks misschien een vonkel nieuwe DynamicPlusLine voor hetzelfde geld.
      Laadpaal staat aan het einde van de straat, dus die staat er al.
    • By EvR
      Nette Rial velgen met banden , heb ze niet gepoetst, gebruikt onder een Kia Sorento 2009, Banden 245/70/16, Michelin latitude cross, zomerbanden,
      2x ca 4,5-5.0mm profiel helaas zijn 2 banden scheef afgesleten door slechte uitlijning van mijn vorige Sorento, 
      Heb nu 12 velgen is een beetje teveel vandaar dat ik deze set wegdoe 
      Doe een leuk bod en je mag ze komen op halen in Eindhoven

• By RRS182
      Gezocht, setje originele velgen voor Sorento MQ4 in 19 of eventueel 20".
      Heeft iemand toevallig wat liggen na het aanschaffen van grotere wielen?
    • By Breda1912
      Vanwege de aanschaf van een andere auto verkoop ik mijn winterbanden van het merk Vredestein op lichtmetalen MAK velgen. Slotbouten worden bijgeleverd. Het profiel is uitstekend. Ze zijn gebruikt op mijn KIA Sportage 3 uit 2012. De nieuwprijs voor de set bedroeg € 1124,68 (rekening op verzoek aanwezig). De bandenmaat is 215 - 70 - 16.
      De vraagprijs bedraagt € 375,00.

• Create New...