wil buis Posted March 17, 2014 Share Posted March 17, 2014 Nog maar een vraag , heeft iemand ervaring met het vervangen van de claxon . Ik wil er graag een hoog laag tonige opzetten . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack_z Posted March 17, 2014 Share Posted March 17, 2014 ik geloof dat de pimpmasters er al eens één hebben vervangen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted March 17, 2014 Share Posted March 17, 2014 van het weekeinde nog een vervangen voor 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted March 17, 2014 Share Posted March 17, 2014 Eerdere ideeën http://bit.ly/1fDkQK2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted March 17, 2014 Share Posted March 17, 2014 Hoe kunnen we dat vergeten, bij bigwade op de koffie......2X!! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted March 17, 2014 Share Posted March 17, 2014 http://www.ebay.com/...EWNX:IT&vxp=mtr is een begin. Ik gebruik em echt dagelijks. Er is een nieuwe ziekte dat mensen hun gekozen rijstrook niet meer aan kunnen houden of snappen. Ik overweeg een 2e Stebel voor erbij ! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnmarlou Posted August 25, 2014 Share Posted August 25, 2014 hoi bigwade hoe heb je deze claxon aangesloten in de venga? is misschien ook iets voor mij alvast bedankt gr john Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted August 25, 2014 Share Posted August 25, 2014 hoi bigwade hoe heb je deze claxon aangesloten in de venga? is misschien ook iets voor mij alvast bedankt gr john Heb helaas geen Venga maar de Pimpmasters hier kunnen je dat prima uitleggen e/o voor je regelen. Maar zo'n Stebel Nautilus (of nepper) is een must have op elke auto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
williebuis Posted September 14, 2014 Share Posted September 14, 2014 Nou bij deze dan toch nog een keer , ik wil graag een andere claxon maar hoeft van mij geen stebel te zijn als ik bij mijn collega in zijn golf zit vind ik dat al een prima toetertje . Alleen schijnt het probleem te zijn bij de venga dat dan de voorbumper er af moet en dat wordt dan bij de garage al met al een duur toetertje . Pimpmasters zou je mij een prijsopgave kunnen doen als jullie dit voor mij maken , Gr wil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blackie Posted September 14, 2014 Share Posted September 14, 2014 je kunt altijd extra40 een PM sturen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
williebuis Posted November 1, 2014 Share Posted November 1, 2014 beste venga rijders nogmaal deze oproep omdat ik nog steeds met het probleem ziit. Ik heb al eens eerder om raad gevraagt maar krijg hier geen duidelijk antwoordt op . Er moeten toch Venga rijders genoeg zijn die hun toeter vervangenhebben . Ik zoudat ook graag willen maar de dealer vraagt hier meer dan 200 euro voor omdat zo als zij zeggen de voorbumper er af moet . Dus nogmaals de vraag wie heeft hier ervaring mee . Gr will Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stief Posted November 1, 2014 Share Posted November 1, 2014 Nogmaals stuur ff een pb aan Xtra40 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bakkerbart Posted November 1, 2014 Share Posted November 1, 2014 zoiets moet je ook NIET de dealer laten doen 200€ die man is niet goed wijs 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
williebuis Posted November 1, 2014 Share Posted November 1, 2014 zoiets moet je ook NIET de dealer laten doen 200€ die man is niet goed wijs Oke geef maar een beter adres Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
williebuis Posted November 1, 2014 Share Posted November 1, 2014 Oke geef maar een beter adresik heb al eens een pb gestuurd naar de technische mensen van de club maar geen reactie vandaar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bakkerbart Posted November 1, 2014 Share Posted November 1, 2014 je moet ook bij xtra40 zijn de pimpman en tevens keukenkampioen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts