loweherz Geplaatst 29 Maart, 2014 Geplaatst 29 Maart, 2014 Hallo, Ik ben van plan in Juli vanuit Dubai mn Kia Cadenza mee te nemen. Machtige kar, luxe, ziet er mooi uit, alles erop en eraan, wellicht een wat te zware motor.. Het lijkt er zo op dat niemand in Nederland deze auto via andere kanalen in heeft gevoerd gezien Kia ze officieel niet verkoopt. Iemand enig idee of de onderdelen makkelijk te verkrijgen zijn of waar ik dit na zou kunnen vragen? Misschien anders toch beter de auto hier achter te laten. bedankt. Quote
Crum Geplaatst 29 Maart, 2014 Geplaatst 29 Maart, 2014 volgens mij rijd er 1 cadenza rond in NL, is van big boss van kia nl ofzo..ding is ook speciaal over gekomen..qua onderdelen..even informeren hier bij een kia dealer..in principe zouden ze op chassisnummer alles kunnen opzoeken en bestellen..maar dingen als terugroepactie's, software update's etc kunnen wat lastiger worden. Quote
xtra40 Geplaatst 29 Maart, 2014 Geplaatst 29 Maart, 2014 klopt die heeft een witte erug mooie wagen hoor heb er vorig jaar even flink naar staan kwijlen 2 Quote
bigwade Geplaatst 29 Maart, 2014 Geplaatst 29 Maart, 2014 Sowieso meenemen dat ding ! Zie ik nou V8 of is dat V6 Heb je foto's van die auto in het straatbeeld van Dubai ? Vinden we hier helemaal leuk ! Quote
xtra40 Geplaatst 29 Maart, 2014 Geplaatst 29 Maart, 2014 ja daar staat inderdaad V6 tis een 3.5 liter 290PK weegt ook 1475 Kg Quote
jmo Geplaatst 29 Maart, 2014 Geplaatst 29 Maart, 2014 Sowieso meenemen dat ding ! Zie ik nou V8 of is dat V6 Heb je foto's van die auto in het straatbeeld van Dubai ? Vinden we hier helemaal leuk ! Meenemen? Wit dat wil je toch niet? Quote
bigwade Geplaatst 30 Maart, 2014 Geplaatst 30 Maart, 2014 Be creative..plastidip etc. en ehh het is niet gezegd dat de voiture van loweherz een witte is Quote
jmo Geplaatst 30 Maart, 2014 Geplaatst 30 Maart, 2014 Be creative..plastidip etc. en ehh het is niet gezegd dat de voiture van loweherz een witte is Je kwijlde anders nogal na het zien van de foto in bijdrage 3 Quote
bigwade Geplaatst 30 Maart, 2014 Geplaatst 30 Maart, 2014 Je kwijlde anders nogal na het zien van de foto in bijdrage 3 Nee, ik ben dol op "foute" en veel te grote Koreaanse Kia's. Heerlijk ! Ook de oude types die je hier amper ziet rijden. Prachtig ! 3 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.