Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Webasto Zonnedak

Ga naar de oplossing Opgelost door theomonika,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

even update, het regent er lustig op los de afgelopen tijd :P en mijn dakje is echt super waterdicht ;) dus nu kan ik pas zeggen, het is geweldig !

• Like 2
Geplaatst

:walkman:  Ik heb een boot............... haar naam is: Anna, en ze ligt hier in de sloot ..................... :walkman:

• Like 2
Geplaatst

even update, het regent er lustig op los de afgelopen tijd :P en mijn dakje is echt super waterdicht ;) dus nu kan ik pas zeggen, het is geweldig !

gezellig, dat getik op dat dakje, en lekker rustgevend.

• Like 1
Geplaatst

Hoi Jack,

Dat ziet er wel mooi uit,welk type dak heb jij erin laten zetten.

Gr,Jack

Geplaatst

de dromen over die priemen door mijn dak zakken langzaam weg :P

@jack Mees (Webasto) Hollandia 300 medium de luxe

• Like 1
Geplaatst

Ik ben toch wel benieuwd naar dat dak van je Jack, kan ik niet ff een keer komen kijken? Het in het echt in dezelfde auto zien zitten is toch net weer wat anders dan het dak zo in een display te zien liggen...

Geplaatst

Ik ben toch wel benieuwd naar dat dak van je Jack, kan ik niet ff een keer komen kijken? Het in het echt in dezelfde auto zien zitten is toch net weer wat anders dan het dak zo in een display te zien liggen...

ja tuurlijk, ik had dat zelfde gevoel als jij nu heb, heb het alleen in de standaard bij een dealer gezien, maar als het zo in je eigen auto zit kan je pas oordelen, ik ben er zeer tevreden over, had uiteraard liever een grotere maat gehad maar dat is bij de pica nu eenmaal niet mogelijk want dan kom je bij dat grote stoffen schuifdak en die vind ik niet mooi

Geplaatst

Rij even 1 juni effe naar De Meern, gaan we met z'n allen op Jack's open dak zitten :-)

• Like 1
Geplaatst

Sorry hoor maar kijk eens op pagina 1

ja ik dacht dat ik het uitgebreid in beeld had gebracht :P en dit blijft toch de mooiste uh bedoel dan mijn dak he niet die hele leuke dame :P

IMG_0293_zps341cd8b2.jpg

• Like 1
Geplaatst

ja tuurlijk, ik had dat zelfde gevoel als jij nu heb, heb het alleen in de standaard bij een dealer gezien, maar als het zo in je eigen auto zit kan je pas oordelen, ik ben er zeer tevreden over, had uiteraard liever een grotere maat gehad maar dat is bij de pica nu eenmaal niet mogelijk want dan kom je bij dat grote stoffen schuifdak en die vind ik niet mooi

Ik ben idd benieuwd hoe het dak erin zit Jack, alleen zijn de plannen gewijzigd want ik heb rolluiken besteld voor m'n huis en die vielen iets duurder uit dan de bedoeling was   :hang:

Geplaatst

Rij even 1 juni effe naar De Meern, gaan we met z'n allen op Jack's open dak zitten :-)

Is misschien wel leuk idd, ik ben normaal niet zo'n clubmeetings persoon maar lijkt me wel grappig die lelijke koppen van jullie een keer bij elkaar te zien hahaha  :lol:  :winkiss:

• Like 2
Geplaatst

Is misschien wel leuk idd, ik ben normaal niet zo'n clubmeetings persoon maar lijkt me wel grappig die lelijke koppen van jullie een keer bij elkaar te zien hahaha  :lol:  :winkiss:

Aan je avatar te zien heb jij ook  niet te klagen  :-)  :-)  :-)

Grtz.

Specialmade

• Like 1
Geplaatst

duiven en forumleden mogen niet bij mijn dakje in de buurt komen :P

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...