Jump to content
Onderdelenshop24.com

Webasto Zonnedak

Go to solution Solved by theomonika,

Recommended Posts

Posted

vandaag was het zover de Picanto gaat naar Alphen a\d Rijn om bij Ace te worden voorzien van een Webasto dak

wat zijn ze super vriendelijk daar bij Ace, en ik kon van heel dichtbij de marteling van mijn Pica meemaken en alles werd uitgebreid uitgelegd :P

hiebij wat foto's

Posted

IMG_0312_zps9363a60a.jpg

eindresultaat mag er zijn en zoals anderen al hadden gezegd geeft het een heerlijk gevoel dat dakje, ik was in eerste instantie wat terughoudend vanwege het kleine formaat maar moet nu toegeven dat het helemaal meevalt

Posted

@Jack_Z,

Dat gat in het dak van je Pica hebben ze toch weer mooi gerepareerd !  :-)  :-)

Nee serieus het ziet er fantastisch uit en is netjes afgewerkt. Deed zeker wel

even pijn toen hij die priem (schroevendraaier) in je dak sloeg  :-)

Geniet ervan en ik kom op de meeting het dak van dichtbij bewonderen.

Suc6.

Grtz.

Specialmade

• Like 1
Posted

Ferrie naais Jack, ziet er strak uit! 

CN dit dak kan dus ook in de 5 deur uitvoering zonder extra verbouwings kosten ;) heb dat even bij Ace nagevraagd 

Posted

Vaag, bij de 5 deurs schijnt precies de SIPS balk in de weg te zitten. Heeft ie dat dak er al vaker ingezaagd bij een 5 drs dan?

ja dat heeft hij, dus wie weet is dit het adresje voor je ;)

het wordt gewoon goed ingebouwd met de volledige webasto garantie en aanmelding bij de RDW, ik wist trouwens niet dat ook bij de rdw gemeld moest worden ????  maar goed

Posted

Ik heb hierover ook al contact gehad met ACE; ze zetten het dakje iets verder naar voren, VOOR het dakspant.

En dan heb je die €300 meerkosten dus niet!

@Jack_z; mooi man! Brings back memories!

• Like 1
Posted

Ik heb hierover ook al contact gehad met ACE; ze zetten het dakje iets verder naar voren, VOOR het dakspant.

En dan heb je die €300 meerkosten dus niet!

@Jack_z; mooi man! Brings back memories!

ja hij begon ook over dat "comfort" dakje ;)

Posted

Thanks mannen, misschien toch maar eens ACE bellen als het schip met geld weer binnen is het einde van de maand...

inbouwen duurde trouwens maar 1 1\2 uur en wat ik erg belangrijk vond is dat ze de zaagrand heel secuur van een primer voorzien en zelfs daarna van een laagje blanke lak, dus ik ben mijn angst voor roest op de plek echt helemaal kwijt.

als je er zo naar staat te kijken is het barbaars hoe ze met je nieuwe autootje omgaan, maar als ze daarna zo vertederend de randjes zo mooi maken ben je dat eerste al snel vergeten :P

Posted

En nou de hamvraag, wat was je kwijt?  :-)

829 ik had al hier en daar gebeld, de goedkoopste was 799 maar dan moest ik er 100 km voor rijden en de duurste 849 wat die adviesprijs is die ze overal rekenen

Posted

O ja, ik vind het prachtig Jack.

Die foto met de man met de hamer moet je inlijsten :-)

• Like 2
Posted

O ja, ik vind het prachtig Jack.

Die foto met de man met de hamer moet je inlijsten :-)

nou die foto waar zijn dochter ook opstaat mag er ook zijn :P want ik mag aannemen dat je niet dacht dat het mijn vriendin zou zijn :(

• Like 1