Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Aanstaande zaterdag komt er op onze oprit in Maldegem (België) een KIA Sportage 1.6 iTouch te staan.

Het gaat hier om een jonge tweedehands, die momenteel 17.500km op de teller heeft staan en 1,5 jaar in gebruik is geweest.

Aangezien de iTouch versie misschien in Nederland niet zo gekend is even een verduidelijking.

De iTouch-versie is uitgerust met zowat alle opties :

Navigatie + achterrijcamera

Automatisch Parkeersysteem

Alu 17" velgen

Automatische Airco

ISG

Smart key

Led dagrijlichten

Enkel leder bekleding en zeterverwarming + Xenon koplampen ontbreken op deze versie.

We hebben het geluk gehad om hem tweedehands te vinden in mijn favoriete kleur, namelijk wit. Ziet er zeer stoer uit vinden we.

We kunnen alvast niet wachten om de eerste km's af te haspelen.

Foto's zet ik begin volgende week hier wel even op.

Geplaatst

Klinkt allemaal goed. Klein beetje dezelfde accasion die wij toen kochten (alleen in een betere kleur :-) )

Veel veilige kilometers gewenst met de ITouch.

Geplaatst

Ik ben het eens met Wimis. Dat wij een betere kleur hebben (of bedoelde je dat niet Wimis?!) :wink:

Ben benieuwd naar de foto's!

:no:

Foto's :tt1:

• 4 weken later...
Geplaatst

Hey Meldaboy,dikke proficiat met de aankoop van je Sportage itouch versie ,en in tegenstelling van de hardnekkige tegenstanders :-)))

Vindt ik de kleur de max voor deze stoere bak!

Hier in ons dorp rijden er alleen al 5 witte Sp's en het is een voorshort groot,bewijs dat hij in het wit het mooist is ,hahaha

Groetjes van nog een fiere "Itouch Casa White driver"

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...