cees Geplaatst 20 Mei, 2014 Geplaatst 20 Mei, 2014 Goede dag allen Ik rij nu nog kia rio maar ga over naar de cee'd GT 5 deurs Mijn vraag wat voor speakers zitten er standaard in is het nodig om die te vernieuwen En is het slim of nodig om er een sub in te bouwen In mijn rio was dit nodig omdat het geluid slecht was Quote
Sander GT Geplaatst 20 Mei, 2014 Geplaatst 20 Mei, 2014 Ik kan je nog niet zeggen of het veranderd moet worden, ik wacht nog op de mijne. Quote
dhabets Geplaatst 20 Mei, 2014 Geplaatst 20 Mei, 2014 Ik rijd sinds September in een Kia Pro Cee'd GT. Ik vind niet dat er iets slechts is aan de installatie die de GT meekrijgt. klinkt lekker, gaat hard en vervormd niet. Wat mij betreft voldoet dat. Quote
arjan gt Geplaatst 20 Mei, 2014 Geplaatst 20 Mei, 2014 Ik ben er ook tevreden mee, maar dat is persoonlijk.Ik kan je niet helpen wat betreft de speakers er staat ook niets in de boekjes behalve het aantal speakers. Maar Cees heb jij geen proefrit gemaakt ? Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
Sander GT Geplaatst 20 Mei, 2014 Geplaatst 20 Mei, 2014 Maar Cees heb jij geen proefrit gemaakt ? Ik heb ook geen proefrit gemaakt; gewoon zo gekocht. Quote
dhabets Geplaatst 20 Mei, 2014 Geplaatst 20 Mei, 2014 Ik heb ook geen proefrit gemaakt; gewoon zo gekocht. Dat is gedurfd.. Nja, 't zal niet tegenvallen, maar toch. Quote
arjan gt Geplaatst 20 Mei, 2014 Geplaatst 20 Mei, 2014 Sander ik vind het vreemd om geen proefrit te maken je wilt toch weten wat je koopt. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
cees Geplaatst 20 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 20 Mei, 2014 Ik ben er ook tevreden mee, maar dat is persoonlijk.Ik kan je niet helpen wat betreft de speakers er staat ook niets in de boekjes behalve het aantal speakers. Maar Cees heb jij geen proefrit gemaakt ? Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Nee geen proefrit gemaakt Quote
arjan gt Geplaatst 20 Mei, 2014 Geplaatst 20 Mei, 2014 Cees, dat moet ieder voor zich weten. Maar ik denk niet dat het tegenvalt zowel de auto als het geluid. Ik stap iedere dag met een smile in de auto, behalve wanneer ik vroege dienst heb. Ik hoop dat jij en Sander het snel zelf kunnen ervaren. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
cees Geplaatst 20 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 20 Mei, 2014 Cees, dat moet ieder voor zich weten. Maar ik denk niet dat het tegenvalt zowel de auto als het geluid. Ik stap iedere dag met een smile in de auto, behalve wanneer ik vroege dienst heb. Ik hoop dat jij en Sander het snel zelf kunnen ervaren. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Arjan ik hoop het ook anders is er weer werk aan de winkel wat geluid betreft volgende week gaat het gebeuren geen nieuwe maar 7 maanden oud kop is er af cee'd Gt zwart 5 deurs Quote
nederrat Geplaatst 21 Mei, 2014 Geplaatst 21 Mei, 2014 Nou we rijden een Ceed sw en ik vind het best goed klinken Voor standaard boxen en af fabriek radio Quote
cees Geplaatst 22 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 22 Mei, 2014 Heren heb net even gereden in mijn cee'd GT ik moet zeggen top wat geluid betreft niets op aan te merken tot nu toe wilde dit toch even delen 2 Quote
theomonika Geplaatst 22 Mei, 2014 Geplaatst 22 Mei, 2014 hee cees kom jij ook met je nieuwe aanwinst naar de meeting op 1 juni Quote
cees Geplaatst 22 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 22 Mei, 2014 hee cees kom jij ook met je nieuwe aanwinst naar de meeting op 1 juni Ik hoop het wel laat het je zo snel mogelijk weten Theo 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.