Smart Geplaatst 1 Juli, 2014 Geplaatst 1 Juli, 2014 Met die waslijst van jou......mogen zij even bijkomen! 1 Quote
Gerben H Geplaatst 1 Juli, 2014 Geplaatst 1 Juli, 2014 Uiteraard Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 1 Quote
williebuis Geplaatst 6 Augustus, 2014 Geplaatst 6 Augustus, 2014 Hallo , Mag ik mijn vraag dan hierbij doen gaat tenslotte over de armsteun . Maar deze is van uit fabriek gemonteerd het gaat om de bestuurders stoel . Als je de rugleuning in de voor mij goede stand zet en dat is echt niet overdreven achter over staat de armsteun veels te veel schuin omhoog . Nu zie ik aan de zijkant van de armsteun een plastic dop zitten daar achter zit waarschijnlijk de moer waarmee hij aan de rugleuning vast zit . Voordat ik de boel los haal is er wellicht iemand die dit bij de hand heeft gehad . Kia zegt helaas daar is niets aan te doen , maar als het nu zo is dat de moer los kan en de steun in de goede stand zet en dan weer vast dan zou dat een oplossing zijn . Quote
xtra40 Geplaatst 6 Augustus, 2014 Geplaatst 6 Augustus, 2014 Dat is een goeie vraag lijkt mij van niet normaal zit er een vierkant aan de andere kant waarmee hij in de stoel zit gestoken Maar meestal zit er aan de voorkant een stel inrichting een groote knop waarmee je de stand kan stellen Maar ik weet niet of de venga dit ook heeft Quote
vengafan Geplaatst 7 Augustus, 2014 Geplaatst 7 Augustus, 2014 Helaas heeft de Venga een vaste armsteun die mee omhoog gaat als de rugleuning achterover wordt gezet. Heb nog niet het lef gehad om de armsteun los te maken om te kijken hoe de constructie is Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.