Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Met die waslijst van jou......mogen zij even bijkomen! :mrgreen:

• Like 1
  • 1 maand later...
Geplaatst

Hallo ,

Mag ik mijn vraag dan hierbij doen gaat tenslotte over de armsteun .

Maar deze is van uit fabriek gemonteerd het gaat om de bestuurders stoel .

Als je de rugleuning in de voor mij goede stand zet en dat is echt niet overdreven achter over staat de armsteun veels te veel schuin omhoog .

Nu zie ik aan de zijkant van de armsteun een plastic dop zitten daar achter zit waarschijnlijk de moer waarmee hij aan de rugleuning vast zit .

Voordat ik de boel los haal is er wellicht iemand die dit bij de hand heeft gehad .

Kia zegt helaas daar is niets aan te doen , maar als het nu zo is dat de moer los kan en de steun in de goede stand zet en dan weer vast dan zou dat een oplossing zijn .

Geplaatst

Dat is een goeie vraag lijkt mij van niet normaal zit er een vierkant aan de andere kant waarmee hij in de stoel zit gestoken

Maar meestal zit er aan de voorkant een stel inrichting een groote knop waarmee je de stand kan stellen

Maar ik weet niet of de venga dit ook heeft

Geplaatst

Helaas heeft de Venga een vaste armsteun die mee omhoog gaat als de rugleuning achterover wordt gezet.

Heb nog niet het lef gehad om de armsteun los te maken om te kijken hoe de constructie is

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...