Jackmees Geplaatst 4 Juni, 2014 Geplaatst 4 Juni, 2014 Wie heeft er ervaring met een dakspoiler voor de picanto, Ik kreeg vanmorgen van te horen de de spoiler bij het openen van de achterklep tegen de antenne aankomt. Hij vertelde ook dat het opgelost wordt met een stukje tape op de spoiler. Het zou jammer zijn als dat na verloop van tijd gaat beschadigen. Wie heeft er een spoiler op de picanto,en wat is jou ervaring hier mee. Quote
Smart Geplaatst 4 Juni, 2014 Geplaatst 4 Juni, 2014 Dat moet dan een erg grote dakspoiler zijn, dat hij tegen de antenne aankomt. Lijkt de Picanto met zo'n grote dakspoiler dan niet teveel op een winkelwagen? Quote
Murcielaygo Geplaatst 4 Juni, 2014 Geplaatst 4 Juni, 2014 Heb je geen plaatje van die spoiler dan? Ik weet dat de spoiler op een Renault Twingo hiervoor zelfs een "hapje" in de spoiler heeft, dus heel vreemd klinkt het niet... Quote
Picawhite Geplaatst 4 Juni, 2014 Geplaatst 4 Juni, 2014 is er zowizo? een dakspoiler voor de pica???????? , de enige is geloof ik die geintregeerd is in de klep toch . Quote
Murcielaygo Geplaatst 4 Juni, 2014 Geplaatst 4 Juni, 2014 Iets als deze? Feitelijk een spoiler OP de spoiler!? In de foto viel mij meteen op dat de antenne is verdwenen... Quote
Jackmees Geplaatst 5 Juni, 2014 Topic Starter Geplaatst 5 Juni, 2014 Bij carstyling2go vertelde hij dat toen ik gisteren RVS instaplijsten ging halen, deze lijsten levert hij ook aan KIA Denemarken. En toen vertelde hij dat de dak spoiler op en speciaal programma van de Picanto komen. Maar nu ze in Denemarken weten dat hij de antenne raakt zien ze er vanaf waarschijnlijk. Deze beste man heeft ook veel contact met Kia Nederland. http://www.carstyling2go.com/nl/component/virtuemart/?page=shop.product_details&flypage=yagendoo_VaMazing_zoom2.tpl&product_id=245&category_id=99 Quote
xtra40 Geplaatst 5 Juni, 2014 Geplaatst 5 Juni, 2014 lijkt op deze en lijkt mij geen probleem met de antenne en word in kleur geleverd http://www.ebay.nl/itm/Rear-Wing-Roof-Spoiler-Painted-For-KIA-2011-2012-2013-Picanto-Morning-/151091410870?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item232dbff7b6&_uhb=1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.