bigwade Geplaatst 15 Juli, 2014 Geplaatst 15 Juli, 2014 Ik post zelden onzin, dit in tegenstelling tot sommige anderen hier. Je hebt helemaal gelijk. Die anderen houden het forum wel aan de gang btw. Ik weet niet of je wel eens een ander merk forum leest, maar dat is nogal anders dan hier. Veel haat en nijd of juist enorme leegte. Ik denk dat we hier een leuke balans tussen zin en onzin hebben, waarvan akte ! 3 Quote
jmo Geplaatst 15 Juli, 2014 Geplaatst 15 Juli, 2014 Ik post zelden onzin, dit in tegenstelling tot sommige anderen hier. laat het maar aan de lezers over om te bepalen wat onzinnig is of net niet Quote
skoebidoe Geplaatst 15 Juli, 2014 Geplaatst 15 Juli, 2014 Een forum moet altijd informatief zijn wat niet wil zeggen dat er eens leuk uit de hoek mag gekomen worden. Dat is het leuke daaraan ,zo blijft het ontspannend en leer je mekaar beter kennen. Ikzelf heb al veel genoten en bijgeleerd van deze site en er gaat geen dag voorbij zonder hem effe te doorlopen en al dan niet een lach op mijn gezicht te toveren. En btw,ik ben er 51 en zeer humoristisch( en ook een beetje technisch) ingesteld. Toch niks mis mee En nu to the point:bij mijn Sp3 is het eigelijk geen waarschuwingslichtje zoals ik eerder zei,het is ,zoals hier ook al vermeld werd,een opschrift in het midden display nl:"Low Washer Fluid" samen met een afbeelding van een ruitensproeier Sportage 3 i-touch versie is van 7/2012 en heeft een grijs knopje voor alarmknipperlichten Quote
vand.m Geplaatst 16 Juli, 2014 Topic Starter Geplaatst 16 Juli, 2014 Zo, heren ik ben weer even terug! Leuk om alles te lezen. Ik ben overigens ook van mening dat een forum informatief moet zij en heb dan ook al veel geleerd hier. Dat wil niet zeggen dat er geen humor in mag zitten. Een beetje humor op zijn tijd is juist aan te bevelen en voorkomt dat het erg saai wordt. Ps. wat een vraag over de inhoud van een tankje ruitenvloeistof niet allemaal los kan maken. Overigens is mijn SP3 van jan. 2011 en gemaakt in 2010. Bedankt ik weet nu de inhoud van het tankje tot op de . , Groet vand.m Quote
elmerblues Geplaatst 17 Juli, 2014 Geplaatst 17 Juli, 2014 Ik wil niet overkomen als een ouwe chagerijn, zelfs ik heb gevoel voor humor, maar ik vind het gewoon wel eens jammer hoe op zich informatieve topics uiteindelijk altijd verzandden in oeverloos en slap geouwehoer. Nieuwe members op het forum vinden het ook wel eens leuk om bijvoorbeeld topics zoals 'SP3 Wetenswaardigheden! Wist je dat....' door te lezen. En die willen dan de tips en trucs lezen, geen tig pagina's lang al dan niet flauwe grappen over en weer. Gemodereerd wordt er ook nauwelijks in die topics. Ik vind dat het kiaclub café de hoek is als je niks zinnigs te melden hebt. Dus vervuil niet te veel actuele en informatieve topics met dat slappe gelul. Maar zo denk ik er over. laat het maar aan de lezers over om te bepalen wat onzinnig is of net niet Onzin. Als dat we dat zouden doen zou het pas echt een bende worden hier. Quote
skoebidoe Geplaatst 19 Juli, 2014 Geplaatst 19 Juli, 2014 Het gevoel voor humor is even weg....No way... 1 Quote
blackie Geplaatst 19 Juli, 2014 Geplaatst 19 Juli, 2014 was het nu humor of humeur dat weg is LOL 1 Quote
Kofferbak Geplaatst 23 Juli, 2014 Geplaatst 23 Juli, 2014 Ik post zelden onzin, dit in tegenstelling tot sommige anderen hier. In ieder geval: wel of niet een melding dat het ruitenwisservloeistoftankje leeg raakt hangt af van een bepaald modeljaar. Modeljaren van de sportage lopen van (ruwweg) mei tot mei. In 2011 is in mei begonnen met het modeljaar 2012. Om nou te weten welk modeljaar de auto is, is te zien aan de kleur van de alarmlichtschakelaar. Is hij rood dan is het modeljaar 2010-2011 (feitelijk de oer-sportage), en is het de kleur van je dashboard is het modeljaar 2012 en later. De auto van kofferbak heeft een melding van een leeg ruitenwisservloeistoftankje en is van 2011. Vandaar mijn vraag, dan weten om welk modeljaar het gaat... Overigens ontbreekt de melding maar 1 modeljaar, later is deze weer ingevoerd. Hallo Elmerblues, sorry dat ik weer even niet op het forum was, anders had ik natuurlijk wel eerder gereageerd, ben net voor de zekerheid nog even wezen kijken. BTW, ik vind de rode schakelaar opvallender, heb hem gezien bij een medeforummer toen ik mee mocht rijden in zijn 2.0 AWD, maar het is wel minder mooi dan de mijne, die is in de dashboardkleur met wel in rood daarop de driehoek, maar zoals gezegd, mooier.....helaas wel minder opvallend, maar weet hem wel te vinden en gebruik hem als ik een file nader en denk dat mijn kofferbak gewoon te klein is om achterop komend verkeer in te herbergen in het geval ze het even niet in de gaten mochten hebben Heb dus de opvolger van het oergeval om helemaal precies te zijn, kenteken is afgeven helemaal aan het eind van oktober 2011. Ben nog altijd zeer tevreden met mijn Sportage, zo trots als een aap en geniet er elke keer weer van als we op samen op stap gaan. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.