Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hallo Kia Rio Fans
een vraag
als ik mijn Kia Rio 1.2 edition 7 met LM velgen standaard R16 die geen bochtverlichting heeft september 2012 km stand 15000
kan inruilen tegen een 1.4 cvvt met PLUS pack februari 2013 en 16000 km op teller  
en 3000 euro erbij is dat dan slim of dom
bereik ik er iets mee
ga ik achteruit
graag raad

info

http://www.wassinkopgenoort.nl/Occasions/zoeken/main.html?module=wassinkopgenoort&action=detail&merk=1062&model=2778&company=3595&Submit3=Zoeken&category=Occasions&name=zoeken&message=main&carid=6113823

Geplaatst

Ik vind het geen slechte deal. Wij Ruilen wel vaker auto's jong in maar je kunt het slechter treffen. Maar als dit het eerste bod is van een dealer kun je nog wel praten over de prijs :wink:

Geplaatst

ja oke' maar ik heb de 1.2 net nog maar 2 maanden
ik had hem al ingeruild tegen de Suzuki Swift 2010 met 3000 euro erbij
en dan nu weer 3000 euro hum hum
ik ga nadenken

Gast GreyGriffin
Geplaatst

@Blackie: Je zou van 85 naar 109 pk overstappen. Gaat het je alleen om die 24 extra paarden? In dat geval vind ik het wel een wat kostbare aangelegenheid, maar ik kan natuurlijk niet in jouw spaarvarken kijken.

Geplaatst

Motorisch gezien zou ik het doen, de 1.4 rijdt echt heel soepel en de versnellingsbak is ook anders met een andere koppeling.

Financieel gezien moet je voor jezelf bepalen of je het geld er voor over hebt. Persoonlijk vind ik het een nogal dure upgrade, tenzij de 1.4 auto ook meer opties heeft.

Offtopic vraag, waarom ben je in eerste instantie niet voor de 1.4 gegaan in plaats van de 1.2? Was die met 1.4 niet leverbaar?

Geplaatst

@PatrickPR

inderdaad bij mijn dealer was de 1.4 NIET leverbaar

na overwegen ik rijd weinig snelweg 7.500 km  per jaar

de opties bijna gelijk en verbruik meer

ik zou er  inderdaad 1 jaar  op vooruitgaan maar toch besloten om het niet te doen.

bedankt leden voor advies

• Like 1
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe Aanmaken...