Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hallo

ik ben john en sinds vorige week een bezitter van de kia venga,ik heb deze gekozen vanwege zijn hoge instap en zijn compacte afmetingen 

ik ben 57 jaar hobby' zijn voetbal en formule 1,en ik hoop vele uurtjes op deze site door te brengen

gr john

Geplaatst

@johnmarlou,

Welkom op dit forum en veel leesplezier.Natuurlijk ontzettend veel rijplezier en veilige kilometers

met je nieuwe aanwinst de Kia Venga. En vele uurtjes op dit forum doorbrengen gaat zeker lukken :-)

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Johnmarlou,

Welkom, veel plezier met de venga.

Geplaatst

Welkom John. Geniet van je Venga!

Veel lees- en postplezier toegewenst!

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo John,

Welkom hier! Bevalt de Venga? Ik bedoel in het algemeen, want dat je ruzie hebt met de hoofdsteunen heb ik al in een ander draadje gelezen...

Geplaatst

hallo

de venga bevalt prima rijdt lekker goede hoge zit ,het is net of dat je in een grotere auto rijdt,en ja met die hoofdsteunen gaat ook wel lukken 

ik heb de kleur zwart gekozen, na de koop direct naar een banden bedrijf en er 17 inch lichtmetalen velgen  met 225 brede banden onder laten zetten,staat best wel goed en stoer

misschien in de toekomst nog led verlichting laten monteren dan is ie af

gr john 

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo John,

Je hebt helemaal gelijk, met 17 inch wielen ziet de Venga er een stuk volwassener uit. Ik was het eerst niet van plan, maar ben nu toch blij dat ik ook voor 17 inch heb gekozen.

• 5 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...