Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

hallo

ik ben john en sinds vorige week een bezitter van de kia venga,ik heb deze gekozen vanwege zijn hoge instap en zijn compacte afmetingen 

ik ben 57 jaar hobby' zijn voetbal en formule 1,en ik hoop vele uurtjes op deze site door te brengen

gr john

Posted

@johnmarlou,

Welkom op dit forum en veel leesplezier.Natuurlijk ontzettend veel rijplezier en veilige kilometers

met je nieuwe aanwinst de Kia Venga. En vele uurtjes op dit forum doorbrengen gaat zeker lukken :-)

Grtz.

Specialmade

Posted

Johnmarlou,

Welkom, veel plezier met de venga.

Posted

Welkom John. Geniet van je Venga!

Veel lees- en postplezier toegewenst!

Guest GreyGriffin
Posted

Hallo John,

Welkom hier! Bevalt de Venga? Ik bedoel in het algemeen, want dat je ruzie hebt met de hoofdsteunen heb ik al in een ander draadje gelezen...

Posted

hallo

de venga bevalt prima rijdt lekker goede hoge zit ,het is net of dat je in een grotere auto rijdt,en ja met die hoofdsteunen gaat ook wel lukken 

ik heb de kleur zwart gekozen, na de koop direct naar een banden bedrijf en er 17 inch lichtmetalen velgen  met 225 brede banden onder laten zetten,staat best wel goed en stoer

misschien in de toekomst nog led verlichting laten monteren dan is ie af

gr john 

Guest GreyGriffin
Posted

Hallo John,

Je hebt helemaal gelijk, met 17 inch wielen ziet de Venga er een stuk volwassener uit. Ik was het eerst niet van plan, maar ben nu toch blij dat ik ook voor 17 inch heb gekozen.

• 5 weeks later...