Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Beste leden van Kiaclub Nederland.

Op deze plaats neem ik afscheid van jullie allemaal en wil ik jullie bedanken voor jullie bijdragen, tips, adviezen en alle lezenswaardige topics en reacties daarop.

Ik heb mijn Rio van november 2011 verkocht. Door verandering in mijn privé rijd ik de komende jaren maximaal zo'n 5000 km. per jaar. Dus zo'n jonge auto staat voor de deur wel erg veel geld af te schrijven, vandaar.

Eén persoon wil ik in het bijzonder bedanken voor alle hulp en ondersteuning die ik kreeg: Xtra40, heel erg bedankt!

Mijn account zal ik over enige tijd opdoeken maar als gast zal ik af en toe het forum bezoeken.

Groet, dijk48

• Like 1
Guest Warmentuuter
Posted

Je kan altijd je account aan blijven houden. (dit kost je niets)

Heb je toch in de herfst, winter, lente maanden  de kia gezelligheid. :-)

Guest GreyGriffin
Posted

Helemaal eens met Albert Jan & Brigitte en met Warmentuuter: waarom houd je je account niet gewoon aan? Ik ben er ook een paar jaar tussenuit geweest omdat ik even in een ander merk auto ging rijden. Maar toen er weer een Kia voor de deur kwam te staan, kon ik de draad zo weer oppakken omdat ik mijn account nog had. Dat hernieuwde contact met oude bekenden blijkt best gezellig te zijn!

Posted

Dank voor jullie warme uitnodiging. M'n account zal ik aanhouden maar m'n avatar zal ik aanpassen. Ik heb een zeer mooie Renault Megane 1.6 16V Cabriolet met automaat uit 2001 met 93.000 km's gekocht voor weinig geld. Die schrijft nog nauwelijks af. Een mooi fotootje van m'n cabrio zal in m'n avatar verschijnen. Dat zal toch wel geaccepteerd worden?

• Like 4
Posted

Dank voor jullie warme uitnodiging. M'n account zal ik aanhouden maar m'n avatar zal ik aanpassen. Ik heb een zeer mooie Renault Megane 1.6 16V Cabriolet met automaat uit 2001 met 93.000 km's gekocht voor weinig geld. Die schrijft nog nauwelijks af. Een mooi fotootje van m'n cabrio zal in m'n avatar verschijnen. Dat zal toch wel geaccepteerd worden?

natuurlijk word dat geacepteerd 

kom maar op met die mooie fotos zou ik zeggen 

Guest GreyGriffin
Posted

Nou, met dit weer is zo'n cabrio helemaal zo gek nog niet!