Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beste GTers,

Het plan is naar voren gekomen om met zoveel mogelijk GTs een foto-sessie te gaan doen.

Voorlopig hebben al toegezegd:

- Sander GT (zwarte Cee'd GT)

- Cees (zwarte Cee'd GT)

Datum: nog nader te bepalen.

En we hebben een fotograaf die graag een paar mooie plaatjes zou willen schieten:

- Theo(met of zonder Monica) (meerdere fotografen met verschillende lenzen/vaardigheden zijn zéker welkom).

We hebben al een locatie:

- De tuin van Theo z'n landhuis  :blush: maar aangezien hier al een reportage gemaakt is met een 1st Edition GT is er wellicht een andere locatie beschikbaar om spectaculaire beelden te maken.

Ideeën zijn zeker welkom en andere GTers meld je aan!!

• Like 2
Geplaatst

Heren graag zo snel mogelijk ivm mooi weer nu nog :-P

en anders hebben we dit :(

dpin1e.jpg

• Like 1
Gast Warmentuuter
Geplaatst

Nou Jack, je mag in ieder geval niet op m'n motorkap gaan liggen!

he Sander waarom niet :-)

Geplaatst

Beste GTers,

Het plan is naar voren gekomen om met zoveel mogelijk GTs een foto-sessie te gaan doen.

Voorlopig hebben al toegezegd:

- Sander GT (zwarte Cee'd GT)

- Cees (zwarte Cee'd GT)

Datum: nog nader te bepalen.

En we hebben een fotograaf die graag een paar mooie plaatjes zou willen schieten:

- Theo(met of zonder Monica) (meerdere fotografen met verschillende lenzen/vaardigheden zijn zéker welkom).

We hebben al een locatie:

- De tuin van Theo z'n landhuis  :blush: maar aangezien hier al een reportage gemaakt is met een 1st Edition GT is er wellicht een andere locatie beschikbaar om spectaculaire beelden te maken.

Ideeën zijn zeker welkom en andere GTers meld je aan!!

Hallo Sander GT, en andere Kia ( GT ) rijders, lijkt mij ook een uitstekend idee, een foto-sessie.

Een beetje afhankelijk van locatie ( Woon in Gelderland ) , en of ik tijd heb, isj altijd veeldruk :-)  :-)  Maar wil het wel proberen om er bij te zijn.

Als er niet teveel Pro_Cee´d GT First Edidions in het metallic wit zijn dan??

Dan kan ik ook ff kijken of ik n foto bij mijn naam krijg, bestand van bestaande foto´s is te groot. Anders maak ik n x foto met oudere camera..

Geplaatst

Eerst eens een mooie dag en locatie zien te vinden.

Misschien iets in 't midden van 't land? Dat is voor iedereen goed te doen lijkt me.

Geplaatst

Eerst eens een mooie dag en locatie zien te vinden.

Misschien iets in 't midden van 't land? Dat is voor iedereen goed te doen lijkt me.

Eens einde van de maand gaat de temp omhoog en het weer word beter zijn niet mijn worden maar die van Helga van leur

Geplaatst

Eens einde van de maand gaat de temp omhoog en het weer word beter zijn niet mijn worden maar die van Helga van leur

ik vertrouw piet paulus de boskabouter eerder met het weer  :wink:

• 3 weken later...
Geplaatst

Pffffffff. Nou jongens komt er nog wat van? wacht al weken op de mooie plaatjes. Nog ff en het wordt een sneeuw shoot

• 3 weken later...
Geplaatst

Hallo Petruccified, gefeliciteerd met je bolide! Uitstekende keuze, zeg ik uit ervaring. Sinds 1 Februari dit jaar rijd ik in een Pro-Ceed GT 1 edition, bj. 2013. Bevalt super:-) Veel plezier ermee, en wellicht tot ziens bij een evt foto-sessie. (Het kan nog steeds). Groet, Erik Pro1

Geplaatst

Ik ben bezig met een pro ceed gt aan te schaffen. Hij staat op voorraad. Nu alleen nog flink onderhandelen en wie weet kan ik ook mee doen.

• Like 6

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...