Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo, ik ben Victor Banken en heb sinds zaterdag 16 augustus 2014 een nieuwe Kia Rio 5 Drs 1.2 world cup edit plus aangeschaft.

Ben tot nu erg tevreden over deze wagen.

De service en vriendelijkheid van autobedrijf Winters in Valkenswaard heeft voor mij de doorslag gegeven de auto daar aan te schaffen.

Op auto een mooie korting gekregen, daar het natuurlijk een speciale voetbal wk edit betrof en er nog een paar op stock stonden.

Zeer complete auto met alles er op en aan, geweldig.

Hoop er nog lang van te kunnen genieten.

Gr. Victor.

Geplaatst

@Vibatek,

Welkom op dit forum en veel leesplezier.

Natuurlijk veel rijplezier en veel veilige kilometers met je nieuwe aanwinst.

De foto's van je nieuwe bolide zien wij met belangstelling tegemoet.

Grtz.

Specialmade

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo Victor,

Welkom hier en veel plezier met je nieuwe Rio! Welke kleur heeft de auto?

Geplaatst

goedendag allemaal,

ik ben sinds 06-06-2014 de trotse bezitter van een( nieuwe) kia picanto, na jarenlang een bedrijfsauto ( prive) te hebben gereden mocht dit plots niet meer, dus zocht ik een leuke kleine auto .

ik heb sindsdien pas 850 km gereden, maar ben er zeer tevreden over. aangezien ik na 25 jaar weer het beheer heb over een eigen auto, vond ik deze site wel toepasselijk voor vragen.

dus helaas geen antwoorden mijnerzijds, aangezien ik toch nog meeren deels in de week in mijn bedrijfsauto rij, maar moet zeggen voelt wel trots als je dan toch in een eigen auto rijdt.

ik merk wel dat ik er erg zuinig op ben....

U zult mij vast wel een keer langs zien komen voor een vraag.

met vriendelijke groeten,

Richard van den Brink

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo Richard,

Welkom hier! Je hebt jezelf voorgesteld in het draadje van Victor, maar misschien kan een van de moderatoren van dit forum je wel even loskoppelen.

Rijdt jouw eigen Picanto niet veel lekkerder dan de VW Transporter? 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...