johnmarlou Geplaatst 21 Augustus, 2014 Geplaatst 21 Augustus, 2014 hallo venga vrienden ik heb een probleem met het navigatie systeem en wel het volgende. ik zet muziek op een usb stick via mijn imac,als ik dan de usb stick in het navigatie systeem steek herkent het systeem de stick en begint met het afspelen maar na ongeveer een minuut krijg ik de volgende fout melding application mona10.exe error daarna werkt niks meer van het systeem en moet ik hem resetten door de zekering er even uit te halen daarna werkt het systeem wel weer maar als ik de stick weer wil gebruiken gebeurd weer hetzelfde wie weet hier een oplossing voor ? ligt het aan de usb stick of aan het systeem ? graag uw hulp a.u.b gr john Quote
xtra40 Geplaatst 21 Augustus, 2014 Geplaatst 21 Augustus, 2014 hallo mede bullen vriend mischien ook even vermelden of het hier de fabrieks navigatie betreft of een aftermarket systeem ?? Quote
johnmarlou Geplaatst 21 Augustus, 2014 Topic Starter Geplaatst 21 Augustus, 2014 hallo het gaat om het fabrieks navigatie systeem ,sorry vergeten te vermelden Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 21 Augustus, 2014 Geplaatst 21 Augustus, 2014 Hier kun je misschien iets vinden. Hebben mensen vaker gehad. http://www.kiaclub.nl/topic/8215-navigatie-sportage-3/page-8 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.