man961 Posted August 24, 2014 Share Posted August 24, 2014 misschien weet iemand nog een antwoord op mijn vraag mijn temperatuur meter werkt niet meer zoals het hoort hij blijft hangen op bedrijf temperatuur maar als het een keer een hete zomerdag is geweest of de auto in de warme zon heeft gestaan dan werkt hij wel zoals het hoort dus geeft hij wel koud aan als de motor koud is en loopt gewoon op naar zijn normale waardes gr J Dost Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blackie Posted August 24, 2014 Share Posted August 24, 2014 ik denk dat hij gewoon vast zit en bij warmte dus uitzet of smering die vloeibaar word en loskomt misschien eens tikken op de meter dat het loskomt?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazyboy Posted December 19, 2014 Share Posted December 19, 2014 waar zit die meter? bij mij doet ie et ook niet laat --- zien als outside temperatuur Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PatrickPR Posted December 19, 2014 Share Posted December 19, 2014 waar zit die meter? bij mij doet ie et ook niet laat --- zien als outside temperatuur Volgens mij gaat het nu over 2 verschillende dingen? In de topicstart gaat het over de 'meter van de motor', oftewel de wijzer die de temperatuur van de koelvloeistof aangeeft. Jij hebt het over de sensor die de buitentemperatuur meet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts