Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo iedereen, mijn naam is Rob,ben 36 jaar oud en woon in Nijmegen. Ik rij nu bijna een jaar een Kia Rio comfortline naar alle tevredenheid. Ik kreeg dit forum door van mijn dealer om eens hierop te kijken.

Geplaatst

@Drubke,

Welkom op dit forum en veel leesplezier.

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent met je Rio.

Kijk zo hoort het......een dealer die je wijst op het bestaan van dit forum.  Chapeau.

Suc6 met je Kia Rio Comfortline en veel rijplezier en veilige kilometers.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Ik kreeg dit forum door van mijn dealer om eens hierop te kijken.

Sow, da's redelijk uniek !, Leuk !

Meeste dealers "ontkennen/negeren" dit forum onder het mom van "Tja internet hè, daar zeggen ze zoveel.. "

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo Rob, welkom hier!

Mij is de mond opengevallen van pure verbazing. Een dealer die een klant wijst op het bestaan van dit forum? Die mag je wel in ere houden!

Geplaatst

Hallo Rob, welkom hier!

Mij is de mond opengevallen van pure verbazing. Een dealer die een klant wijst op het bestaan van dit forum? Die mag je wel in ere houden!Wees welkom op dit leuke forum

Wees welkom op dit leuke forum

Ik heb al eens vaker geroepen dat een dealer een klant bij een nieuwe of gebruikte auto moet/mag attenderen op dit forum, ze hebben bij KIA toch niets te verbergen? :wink:

Gast GreyGriffin
Geplaatst

@Vengafan: Ik heb het een paar weken geleden nog gevraagd aan mijn dealer: "Doe je ooit wel eens iets met kiaclub.nl?"

Het antwoord was "Nee" en de bijbehorende lichaamstaal was duidelijk afwerend.

Heel merkwaardig, want dit forum is toch een samengebalde brok interesse in het merk Kia, waar ook voor een dealer wat uit weg te halen valt.

Een dealer die dus WEL een klant wijst op het bestaan ervan, dat is waarlijk apart, uniek en bijna ontroerend!  :lol:

Mijn mond is langzaam weer aan het dichtzakken. Hulde aan de dealer van Drubke!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...