williebuis Posted October 17, 2014 Share Posted October 17, 2014 beste mensen nogmaals graag jullie mening . Onder mijn venga superpack zitten de orginele velgen maar ik vind die niet echt geweldig wat vinden jullie van die velgen . Ik vind zelf de velgen van de hyundai ix20 heel mooi MAAR weten jullie of die passen op de venga . Graag jullie mening . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted October 17, 2014 Share Posted October 17, 2014 Dat moet geen enkel probleem zijn, maten van de ix20 komen overeen met de Venga, dus JA dat past zeker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
williebuis Posted October 18, 2014 Author Share Posted October 18, 2014 Dat moet geen enkel probleem zijn, maten van de ix20 komen overeen met de Venga, dus JA dat past zeker.Beste Smart dank voor je reactie , ik begrijp dat je zelf ook andere velgen op de venga hebt gezet .Ik dacht dat er op de superpack ook een verklikker op zat voor te lage banden spanniing maar bij het aanzetten van het contact zie ik daar geen aanwijzing voor weet jij hiet meer van . Bij de aanschaf heb ik geen andere velgen genomen omdat voor de venga superpack alleen de 17 inch er waren en ik was bang dat het comfort er minder van zou worden . Gr Wil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted October 18, 2014 Share Posted October 18, 2014 Hoi Willie, ik heb geen bandenspanningsverklikker op de Venga zitten. Volgens mij heeft geen enkele Venga dit erop zitten. Ik rij zelf de x-ecutive uitvoering. Daarnaast rijd ik op 17 inch velgen met 225/45/R17 banden. Je levert iets in aan comfort in de stad, maar op de snelweg heb je een lekker straksturende auto voor terug. Succes ermee! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
williebuis Posted November 6, 2014 Author Share Posted November 6, 2014 Dat moet geen enkel probleem zijn, maten van de ix20 komen overeen met de Venga, dus JA dat past zeker.Beste Smart ,Ik wil niet eigenwijs zijn maar weet je echt zeker dat de velgen passen onder de venga ik heb namelijk een mooi set gevonden maar ja als ze niet passen ben ik het geld kwijt . En weet je soms ook of de naafkappen van de venga op de hyundai passen . Alvast vriendelijk dank voor je reactie . Gr wil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted November 12, 2014 Share Posted November 12, 2014 Sorry voor mijn late reactie, maar de Hyundai iX20 is hetzelfde model met dezelfde specs als de Venga. Het kan niet anders, dan dat de velgen van de Hyundai passen op jouw auto. Nee, of de naafdoppen passen dat weet ik niet. Dat moet je zelf even proberen te passen. Ze zijn los verkrijgbaar maar origineel erg duur. Even verder kijken loont. Succes ermee, als er nog spoed is....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
williebuis Posted November 12, 2014 Author Share Posted November 12, 2014 Dankjewel Smart , Inmiddels een zo goed als nieuwe set compleet met zeer goede kumho winterbander er op . Super prijs betaald op marktplaats 300 euro . Worden zaterdag gemonteerd de naafkappen lijken me ook te passen . Nu proberen de kia velgen te verkopen zijn in nieuw staat ,, de kumho winterbanden bverkoop ik mee . Wellicht iemand interesse . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted November 13, 2014 Share Posted November 13, 2014 Een goede deal gedaan, succes met de verkoop van de Kia-set. Misschien kun je die kwijt aan een Hyundai rijder.....hahaha! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
williebuis Posted November 17, 2014 Author Share Posted November 17, 2014 Hallo , zaterdag de hyundai velgen gemonteerd passen perfect ook de naafkappen . Ik heb nu de als nieuw uitziende kia venga velgen met de zeer goed geteste kumho winterbanden te koop met ruim 6mm profiel . Hoeven niet de hoofdprijs op tebrengen maar wel een redelijke prijs . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted November 17, 2014 Share Posted November 17, 2014 zet ze even met fotos in het te koop gedeelte dat helpt weer met de verkoop Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
williebuis Posted November 19, 2014 Author Share Posted November 19, 2014 Iemand had interesse in mijn venga velgen , maar ik kan het niet meer terug vinden . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted November 19, 2014 Share Posted November 19, 2014 zo te zien had st1300 wel intereresse http://www.kiaclub.nl/topic/16713-kia-lichtmetaal/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
williebuis Posted December 3, 2014 Author Share Posted December 3, 2014 BEN IK NOU ZO DOM OF HOE ZIT DIT NOU / ER RIJDEN TALLOZE VENGA'S ROND MET STALEN VELGEN MET VAN DIE DOPPIES DAT WIL JE TOCH NIET . IK BIED 4 ZEG MAAR NIEUWE ORGINELE 16 INCH VENGA VELGEN AAN MET PRIMA WINTERBANDEN MAAR LIJKT ONVERKOOPBAAR . AAN DE PRIJS KAN HET MIJN INZIENS NIET LIGGEN IK BEN INMIDDELS GEZAKT NAARVRAAG PRIJS 250.00 EURO DUS WAAR HEBBEN WE HET NOG OVER . DOE IK IETS VERKEERD LAAT MAAR HOREN . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts