Remko1975 Geplaatst 23 Oktober, 2014 Geplaatst 23 Oktober, 2014 Beste mensen, Wij hebben een Kia Rio van de tweede generatie. In de middenconsole zit een zilverkleurig afdekkapje waarin onder andere de radio en de schakelaars voor alarmlichten en achterruitverwarming verwerkt zitten. Dit kapje wil ik los halen. Maar ik weet niet precies hoe het moet. Ongetwijfeld moet je op een paar plekken het kapje voorzichtig loswrikken met een mes of een schroevendraaier. Alleen weet ik dan niet welke plekken dat zijn en ik wil natuurlijk niet dat er iets breekt. Kan iemand me op weg helpen? Alvast bedankt, Remko Quote
Crum Geplaatst 23 Oktober, 2014 Geplaatst 23 Oktober, 2014 als het goed is zit het middenconsole geklikt. Het beste kan je aan de onderkant beginnen, ergens waar eventuele beschadigingen het minste opvallen (meestal aan de linkerkant, zit dan achter het stuur) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.