Murcielaygo Posted October 25, 2014 Posted October 25, 2014 De laatste tijd heb ik last van een rammel onder het dashboard rechtsvoor. Ik heb zelf wat onderzoek gedaan en nu blijkt dat de airbag-kast in de uitsparing onder het dashboard klappert. Ik ga er binnenkort mee naar de dealer, maar vraag me af of ik de enige ben met dit probleem. Mijn Pica is nu dik tweeënhalf jaar oud en heeft 64.000km gereden... Quote
Guest Warmentuuter Posted October 25, 2014 Posted October 25, 2014 Rammelde wagens gaan het langste mee zeggen ze. Maar het is inderdaad verstandig om ff naar de dealer te gaan. Quote
Creative Name Posted October 27, 2014 Posted October 27, 2014 Die mail kreeg ik ook,3 dagen nadat ik me had aangemeld. Vestiging in Enschede is dicht,ga nu naar een andere locatie,kan ik meteen de 2 mankementjes melden waar ze in Enschede niets mee konden (krakende koppeling en 50 km per uur rijden zonder gasgeven in de winter). Iemand al de family card ontv? Ik heb hier ook last van gehad, en de leen Picanto die ik een keer gehad heb ook. Ik heb uiteindelijk met behulp van een breed plamuurmes het zaakje iets "gelift" en er zo'n goedkoop rubber tochtstripje van de Gamma tussengefriemeld en toen was ik er vanaf. Trek alleen wel eerst je accupool los en ontlaad het zooitje effe voor de zekerheid.. Quote
Murcielaygo Posted October 27, 2014 Author Posted October 27, 2014 Langs waar heb je dat dan "gelift"? Ik mer namelijk juist dat als ik boven het dashboardkastje de beugel iets omlaag trek OF heel hard op het dashboard duw de rammel weg is. En dat ik 'm kan opwekken door aan de beugel te trekken... Quote
Creative Name Posted November 2, 2014 Posted November 2, 2014 Ow sorry had je reply niet gezien! Ik heb via het dashboardkastje met een plamuurmes alle naden opgevuld met tochtstrip van de Gamma. Het is ff pielen maar gewoon met je plamuurmes die strip ertussen drukken. Ik weet niet welke van de naden het nou uiteindelijk precies was maar het is nou wel helemaal stil in ieder geval, geen gekraak meer. Ik heb er geen foto's van helaas want ik heb het op m'n werk gedaan terwijl m'n auto een metertje omhoog stond op de brug en moest opschieten voordat de chef ging ouwehoeren. Het is echt een klusje van niks, mocht je een keer in Den Haag zijn wil ik het ook wel voor je doen. 1 Quote
Murcielaygo Posted November 23, 2014 Author Posted November 23, 2014 Nou, afgelopen week een rubberen slang rondom geprutst en het is 4 dagen stil geweest... Morgen maar eens kijken of die nog op zijn plaats zit, want het rammelt weer als de ziekte. En met het gedoe dat voor zoiets naar de dealer gaat met zich meebrengt en nog 10.000km tot de volgende beurt kijk ik er dan zelf maar weer naar... Quote
Recommended Posts