bazzboy Posted October 30, 2014 Share Posted October 30, 2014 hallo allemaal ik ben Bas Looij en ik woon in Zijderveld (ong 20 rijden vanaf Utrecht) ik ben 19 jaar en heb sinds jullie /augustus een kia picanto 1.25 world cup edition uit 2014. hiervoor heb ik een peugeot 206 gti gehad maar van wegen het total loss rijden van deze auto heb ik moeten kiezen voor een andere auto en dat is dus de kia geworden. gr bas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stief Posted October 30, 2014 Share Posted October 30, 2014 Hoi Bas, Welkom hier. Wist overigens niet dat er een 1.25 uitvoering was. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arjan gt Posted October 30, 2014 Share Posted October 30, 2014 Welkom op het forum Bas en veel plezier met je Picanto. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bazzboy Posted October 31, 2014 Author Share Posted October 31, 2014 Hoi Bas, Welkom hier. Wist overigens niet dat er een 1.25 uitvoering was. Of het is gewoon 1.2 dat kan ook xd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GreyGriffin Posted October 31, 2014 Share Posted October 31, 2014 Hallo Bas, Welkom hier! Ik las in een ander draadje dat je naar een dubbele uitlaat op zoek bent. Denk je aan nog meer pimps voor de Pica? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bazzboy Posted November 1, 2014 Author Share Posted November 1, 2014 Hallo Bas, Welkom hier! Ik las in een ander draadje dat je naar een dubbele uitlaat op zoek bent. Denk je aan nog meer pimps voor de Pica? ja dat klopt ik heb een hele lijst xd. namelijk die uitlaat, miss verlagen en 16 inch velgen eronder, het dak zwart maken en miss nog een body kit van eBay vandaan. verder nog wat kleine dingen zoals led verlichting bij de stoelen, een open luchtfilter(als ze verkrijgbaar zijn) en rode remklauwen het enige probleem is dat ik 2 linker handen heb op het gebied van sleutelen en elektra dus veel dingen zal ik of via het forum moet leren of ik moet het uitbesteden. tot nu toe heb ik alleen nog maar 4 speakers vervangen in de deuren en voorin van alpine en in de kofferbak en subwoofer van alpine. het geluid wat er nu vanaf komt is 100 keer beter als wat ik eerst had en zeker met die subwoofer erin dus daar ben ik al tevreden over gr bas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stief Posted November 1, 2014 Share Posted November 1, 2014 Als het te lastig wordt kun je altijd nog een abonnenemenentje bij de Pimpmasters nemen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bazzboy Posted November 2, 2014 Author Share Posted November 2, 2014 haha ja dat kan altijd alleen beetje jammer dat ik dan helemaal naar Edam moet rijden maar als ik er echt niet meer uitkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GreyGriffin Posted November 2, 2014 Share Posted November 2, 2014 Zo, da's een hele waslijst. Jij bent voorlopig nog wel even lekker aan het klussen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bazzboy Posted November 2, 2014 Author Share Posted November 2, 2014 haha ja das waar maar of het allemaal financieel haalbaar is is punt 2 (ben 19 en zit op school...) maar ik ga er wel mijn best voor doen gr bas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stief Posted November 2, 2014 Share Posted November 2, 2014 Nou had ik maar zo'n kar op mn 19de. Heb mn rijbewijs pas gehaald op mn 24ste en moet het toen doen met een afgetrapte kaddet (gelukkig maar heel kort) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts