Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Gelukkig 2014!

Happy20new20year20201420new20hd20image20

Maar wat zijn nu jouw (goede) voornemens voor dit jaar? Ga je ergens voor of heb je plannen om iets moois te verwezenlijken. Welke doelen heb jij jezelf dit jaar gesteld? Had je het misschien al een tijdje uitgesteld en nu ga je ervoor?

Wil je het met ons delen, laat dan een reactie achter in dit topic!

marketing-2014_zps95e79522.jpg

Geplaatst

Eind januari komt onze kleine baby <3 daar kijken wij naar uit!

Voor de rest, afstuderen eindelijk en officieel 1e graads bevoegd docent zijn.

Daarnaast, verder afvallen (ik heb er nu in totaal 35 kilo af), nog 10 te gaan.

Tja, dat was het wel.. :P

• Like 8
Gast Warmentuuter
Geplaatst

Ik maak eerlijk gezegd nooit goede voornemens.

Alleen dit jaar toch wel. :-)

De twintig kilo extra die ik er afgelopen tien jaar heb aangegeten moet er af.

Daar mee probeer ik een vervelende operatie mee te voorkomen.

Dus ook een flinke stok achter de deur.

Verder blijf ik lekker zo door gaan. :-)

Behalve wat minder eten :-)

Geplaatst

ik ga weeeeeer proberen om te stoppen met roken

en 2013 was niet een heel leuk jaar  voor ons op een paar dingen na.. dus ik ga alle negatieve energie van buitenaf verbannen uit mijn huis en leven

en gaan wij er weer met een positieve energie tegenaan een hoop geleerd in 2013 hoe het niet moet

• Like 4
Geplaatst

2014 brengt mij in ieder geval weer wat geluk na in oktober mijn moeder te hebben verloren zal er zoals uitgerekend is in februari een nieuwe wereldburger bijkomen en krijg ik de titel "" opa"" 

• Like 6
Geplaatst

Mijn goede voornemen van dit jaar is tevens mijn plan en ook meteen een doel:

dat is om ook aardig te zijn tegen Smart  :wink:  :wink:

Dat had ik idd een tijdje uitgesteld, maar nu ga ik ervoor!  :wink:  :ninja:  :taz:

over de andere ben ik nog aan het nadenken :-)

Grtz.

Specialmade

• Like 4
Geplaatst

Eind januari komt onze kleine baby <3 daar kijken wij naar uit!

Voor de rest, afstuderen eindelijk en officieel 1e graads bevoegd docent zijn.

Daarnaast, verder afvallen (ik heb er nu in totaal 35 kilo af), nog 10 te gaan.

Tja, dat was het wel.. :P

alvast gefeliciteerd met de nieuwe baby, mochten jullie nou nog niet een passende naam hebben dan kan je overwegen om het kindje als het een jongen is warmentuuter te noemen, en als je heel slim ben noem je het geen smart :P

• Like 3
Geplaatst

Mijn goede voornemen van dit jaar is tevens mijn plan en ook meteen een doel:

dat is om ook aardig te zijn tegen Smart   :wink:   :wink:

Dat had ik idd een tijdje uitgesteld, maar nu ga ik ervoor!   :wink:  :ninja:  :taz:

over de andere ben ik nog aan het nadenken :-)

Grtz.

Specialmade

eindelijk ga je toegeven 

het kon ook niet anders ik heb op eerste hand gezien hoe veel jullie eigenlijk van elkaar houden  :wink:  :wink:

dus hou vol en misschien hebben er meer baat bij en kan je dat tegen meer mensen doen :winkiss:  :winkiss:  

• Like 3
Geplaatst

Remko, Tuut, mika, STERKTE & VEEL PLEZIER !  (v.v.)

maar soms zijn dingen zoals ze zijn en kun je er zelf niks aan veranderen, da's lastiger :wink:

Geplaatst

Gelukkig, het leeft wel om iets te willen veranderen, ook bij onze forumleden! Ik zie leuke, mooie, ontroerende en erg rare voornemens......hahaha!

Mijn voornemen is om dit jaar samen met mijn vrouw en zoon een betere start te maken. De afgelopen jaren heel veel meegemaakt en dat heeft mij

doen inzien dat er echt meer is in het leven. NU genieten is veel belangrijker, leven van moment naar moment en het verleden loslaten. De toekomst

is niet belangrijk, want die bepaal je grotendeels al in het heden.

Gelukkig doe ik dat niet alleen, ik heb een fantastisch gezin, leuke (forum)vrienden en collega's die mij inspireren, daar waar nodig ondersteunen en

er altijd zijn. Ik weet dat ik op hun altijd kan terugvallen en dat is ook wederzijds.

Daarom aan eenieder...... jullie-liefste-wens-voor-2014-1_zps7ad7b

• Like 6
Geplaatst

Ik zie trouwens de knuffelsessie met Specialmade met vertrouwen tegemoet....... :D

• Like 4
Geplaatst

Wij gaan proberen om 2013 zo snel mogelijk te vergeten. Dit was niet ons jaar, we zijn twee (jonge) familieleden verloren aan de vreselijke K ziekte en een (schoon)zus die deze strijd nog aan het voeren is. Wat ons zelf betreft willen we wat veranderen aan ons goed gevulde (of was het nou gevormde) lichaam om de gezondheid wat te verbeteren.

Verder sluiten wij ons helemaal aan bij de woorden van Smart, zulke zaken kun je niet alleen, daar heb je gelukkig familie en vrienden (op en buiten het forum) voor die er voor je zijn in goede en minder goede tijden.

Maak er allemaal een beregoed 2014 van.

• Like 3
Geplaatst

Dat zijn ezelsbruggetjes....die zijn niet echt besteed aan bigwade. Hij ziet dat als een scheldwoord! :innocent:

• Like 3
Geplaatst

Ik doe in principe ook niet aan voornemens.

Maar ik heb natuurlijk wel hoop op dingen:

- zou graag 10 tot 15 kilo afvallen nog (was er al 25 kwijt, maar 2 jaar samenwonen en trouwen in 2013 heeft er weer 10 teruggesnoept)

- we hopen 2014 met zijn drieën af te sluiten ipv nu met twee...

- misschien wel het belangrijkst: ik hoop dat mijn dienstverband ook na 31 januari stand mag houden: ze zijn hier aan het

afschalen en als gedetacheerde lig je er dan normaal gesproken het eerst uit. Mijn geluk (hoop ik) is dat het team waarin ik

nu zit met 4,5 man eigenlijk niet kleiner kan, dus met wat geluk mag ik 3 februari nog steeds komen werken :P

-  in dezelfde lijn hoop ik ook dat mijn vrouw snel een nieuwe baan heeft: haar contract bij PostNL is helaas niet verlengd...

• Like 4
Geplaatst

What's your plan? Ik heb helaas binnen 1,5 jaar tijd m'n ouders moeten begraven nadat ze allebei gevochten hebben tot ze niet meer konden. M'n moeder tegen ALS, m'n vader tegen longkanker, helaas was dat een strijd die niet te winnen viel want m'n vader is helaas 6 december j.l. overleden. Ongelofelijk hoe ziek een mens kan zijn en dat ze dan, hoe ziek dan ook, toch nog een glimlach op hun gezicht weten te krijgen als je binnen komt lopen, zal dat nooit meer vergeten.

Mijn goede voornemen voor dit jaar en de komende jaren is proberen de vader te zijn voor m'n kind op dezelfde manier die mijn vader en moeder altijd voor mij zijn geweest, een veilige haven, nooit veroordelend en altijd klaar met goede raad en daad. 

R.I.P. mama & papa, ik zal m'n best doen zoals ik beloofd heb. 

• Like 5
Geplaatst

@CN,

Dat zijn tegenslagen die je niemand toewenst.

Heel veel sterkte en dat 2014 maar alle goeds, gezondheid

en wijsheid mag brengen voor jou en je gezin.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Wij gaan proberen om 2013 zo snel mogelijk te vergeten. Dit was niet ons jaar, we zijn twee (jonge) familieleden verloren aan de vreselijke K ziekte en een (schoon)zus die deze strijd nog aan het voeren is. Wat ons zelf betreft willen we wat veranderen aan ons goed gevulde (of was het nou gevormde) lichaam om de gezondheid wat te verbeteren.

Verder sluiten wij ons helemaal aan bij de woorden van Smart, zulke zaken kun je niet alleen, daar heb je gelukkig familie en vrienden (op en buiten het forum) voor die er voor je zijn in goede en minder goede tijden.

Maak er allemaal een beregoed 2014 van.

dank je wel.maar jullie ook,een zeer goed 2014.ik hoop dat in dit jaar bij iedereen die er mee te makken hebben.betere tijden aan breken.en dat zulke ziektes overwonnen gaan worden.maar vooral hou de moet er in.

• Like 1
Geplaatst

Gelukkig, het leeft wel om iets te willen veranderen, ook bij onze forumleden! Ik zie leuke, mooie, ontroerende en erg rare voornemens......hahaha!

Mijn voornemen is om dit jaar samen met mijn vrouw en zoon een betere start te maken. De afgelopen jaren heel veel meegemaakt en dat heeft mij

doen inzien dat er echt meer is in het leven. NU genieten is veel belangrijker, leven van moment naar moment en het verleden loslaten. De toekomst

is niet belangrijk, want die bepaal je grotendeels al in het heden.

Gelukkig doe ik dat niet alleen, ik heb een fantastisch gezin, leuke (forum)vrienden en collega's die mij inspireren, daar waar nodig ondersteunen en

er altijd zijn. Ik weet dat ik op hun altijd kan terugvallen en dat is ook wederzijds.

Daarom aan eenieder...... jullie-liefste-wens-voor-2014-1_zps7ad7b

bedank.jullie ook een zeer goede nieuwe start.en geniet van je gezin want dat is het belangrijkste in je leven.

• Like 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...