Jump to content
snowy12

lamp

Recommended Posts

weet iemand de gemakkelijkste manier om bij een magentis de lamp van het dimlicht te vervangen? Bij mijn vorige carnival was de hele unit er door middel van het losdraaien van een paar boutjes naar voren te halen. Bij de magentis weet ik het niet. Ben nu een half uur bezig om in een (te) kleine ruimte de lamp te vervangen.

zo  staat het in je boekje misschien heb je er wat aan

10616298_403436396479894_510388304833331

1452181_403436379813229_2819111937401751

10734184_403436376479896_324491084580550

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By Kirebo
      Vorige maand heb ik het volgende probleem gemeld bij de dealer. Vroeg me af of iemand dit ook heeft gehad of mij advies kan geven.
      Ik heb een Kia Niro uit 2017. Bij de aankoop heb ik (voor €450,-) Xenon verlichting er in laten zetten. Tot nu toe beviel dat erg goed. Echter al een paar keer had ik mijn rechter koplamp zien flikkeren bij het aanzetten van mijn licht of openen van de auto. Dit had ik vorig jaar al gemeld bij de dealer. Ze hebben de connectors nagelopen en ingespoten. Daarna heb ik het niet meer zien gebeuren, tot de eerste herfstdagen dit jaar. Bij vochtig weer en wat langere stilstand kwam het weer terug.
      Zoals gezegd het vorige maand bij de dealer gemeld. Ze konden niets vinden, als de lamp eenmaal een keer in ontstoken, blijft hij makkelijk aan gaan. Maar ze namen mijn klacht zeer serieus. Voor de volgende dag werd er een afspraak gemaakt om de lamp in zijn geheel te vervangen. Dus de lamp inclusief de "ballastkast", wat dat ook mag zijn. Weer een dag later, reed ik achter een andere auto en zag dat mijn rechter lamp weer niet brandde. Ik ben meteen door gereden naar de Kia en het laten zien. Na een half uurtje op de brug kwamen ze me melden dat ik voorlopig standaard H7 lampen krijg. Het systeem Xenon wat ik had vanaf de aankoop, bestaat niet meer. Het vervangende systeem is een set voor twee lampen, die ze nu op één lamp hadden aangesloten. Dat ging niet goed en werd te heet.
      Ze gingen navragen bij Kia Nederland wat te doen, maar hij vroeg me alvast na te denken over LED verlichting, als dat in ieder geval ook van Kia Nederland mag, want die moeten het betalen(Garantie). Al een tijdje niets gehoord van de Kia, maar ben wel benieuwd naar het prijs verschil. Ik denk niet dat LED verlichting €450,- gaat kosten.
      En wat is jullie ervaring? En als ik mag kiezen, waar zouden jullie voor gaan?
    • By Nicelmar
      Goedenavond, 
      Ik reed net in mijn Kia Rio 2012. De ramen waren beslagen, dus ik dacht ik doe de airco en de automatisch ontwaseming aan. De ontwaseming deed het goed alleen kreeg ik de airco niet aan ( het lampje van de airco wou/wil niet aan). Dacht doe ik de ontwaseming functie uit en alleen de airco aan, helaas werkt dit ook niet. Het lampje wil niet aan. Heeft iemand een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn dat mijn airco niet meer aan wil? Of zal het lampje stuk zijn? 
      Alvast bedankt voor de informatie

mvg

elmar de boer

• By Nieles
      Hallo,
      Gisteren mijn xenon even los gehad. Nu heb ik een vertekend beeld. Hij schijnt nu extreem naar links. Enig idee waar het aan kan liggen. In principe zit hij gewoon vast geklikt in de houder. Deze kan toch niet verkeerd in de koplamp geklikt worden?
      Gr Niels
    • By Ri026
      Vandaag mijn xenon lampen vervangen. Ik heb nu een metalen voet ipv kunststof, de adapter komt nu steeds los. Het is alsof er speling op zit. Iemand hier ervaring mee?
    • By SatJunk
      Wie heeft het goede antwoord ?

Met google kan ik er niets over vinden..
  • Create New...