man961 Geplaatst 5 November, 2014 Geplaatst 5 November, 2014 hallo ik heb een probleem mijn kentekenplaat werkt niet meer en ik krijg het ook niet meer aan de praat ik heb de lampjes vervangen nog werken ze niet ik heb zelfs de binnen kap van de kofferdeksel er af gehaald om te kijken of ik wel stroom kreeg en nee hoor geen stroom verder op alles wel prik is het een probleem met een zekering ik weet het niet zo ja welke zekering moet ik hebben ??? of is het iets anders ook kom tot mijn verbazing nog iets anders tegen als ik mijn verdere verlichting aan laat staan zonder sleutel in het kontact gaat mijn dimlicht zoals hoort over op stadsverlichting ik doe de deur dicht en mij stadslicht en achterlichten blijven aan tot ik de deur weer open dan gaat al mijn verlichting uit hoort dit zo ???? Quote
Crum Geplaatst 5 November, 2014 Geplaatst 5 November, 2014 kabelbreuk in doorvoertule naar de achterklep, zomaar eerste ingeving over je kentekenplaat verlichting.. Quote
Murcielaygo Geplaatst 5 November, 2014 Geplaatst 5 November, 2014 Mbt dat aan blijven van de verlichting; heb je automatische verlichting? Al eens geprobeerd de auto af te sluiten met de remote? En daarna nog eens? Quote
man961 Geplaatst 5 November, 2014 Topic Starter Geplaatst 5 November, 2014 ik heb geen automatische verlichting afsluiten doet hij ook gewoon het gaat er om dat hij de verlichting uit doet als ik de deur weer open om mijn vergeten licht uit te doen (wel makkelijk maar hoort niet volgens mij en het alarmpje dat mijn verlichting nog aan staat blijft wel af gaan ) een kabel breuk is het ook niet aangezien ik verder overal prik heb Quote
Murcielaygo Geplaatst 5 November, 2014 Geplaatst 5 November, 2014 Crum wijst op een eventuele breuk in de bekabeling naar de kentekenlichtjes in de overgang van body naar achterklep. Je zegt zelf dat je in de klep geen stroom hebt, waarom kan het volgens jou dan toch geen breuk zijn? Een zekering kun je in mijn ogen WEL uitsluiten, aangezien de rest wel werkt... Quote
Crum Geplaatst 6 November, 2014 Geplaatst 6 November, 2014 de kentekenplaatverlichting heeft meestal geen aparte zekering, maar is zit meestal op de zekering van de verlichting aan de rechterkant. verder was het ook enkel een suggestie, de eerste rio's hebben namelijk vaker last van een kabelbreuk daarzo, en als je achterlichten het wel gewoon doen hoef je lijkt mij niet verder naar voren te zoeken. over het schakelen van de verlichting heb ik geen idee hoe het hoort. Quote
Bakkerbart Geplaatst 6 November, 2014 Geplaatst 6 November, 2014 als de motor niet loopt en je vergeet licht uit de doen schakeld deze automatish uit na 30 seconden na afsluiten als je NIET afsluit blijven ze gewoon branden dit is een beveiliging voor voorkomen le4ge accu Quote
Crum Geplaatst 6 November, 2014 Geplaatst 6 November, 2014 dat is bij een nieuwe rio zo, maar hier gaat het over een rio uit 2005.. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.