kjiratsiekoedel Geplaatst 12 November, 2014 Geplaatst 12 November, 2014 De hoogteverstelling in de rechter koplamp werkt niet meer. Weet iemand of dit te maken is of moet dan de hele koplamp vervangen worden? (zoja, heeft iemand deze op de plank liggen?) Quote
Murcielaygo Geplaatst 13 November, 2014 Geplaatst 13 November, 2014 Geen ervaring met jouw auto, maar bij veel auto's zijn de stelmotortjes een los onderdeel, dat je dus apart kunt vervangen. En dan zijn ze links en rechts nog vaak gelijk ook, dus door ze te wisselen kun je uitsluiten of het motortje of de bedrading stuk is. Overigens is de voeding van de motortjes ook nog wel eens gedeeld met de lampjes; doen rechter stadslicht en achterlicht het wel? Anders zou ik eerst de zekering even nakijken. Quote
kjiratsiekoedel Geplaatst 13 November, 2014 Topic Starter Geplaatst 13 November, 2014 Ik heb de koplampunits nog niet open gehaald eigenlijk. Ik ging er vanuit dat 't een geheel was. 't Licht werkt allemaal wel gewoon. De linker unit doet 't wel gewoon. Voor de APK trek ik de stelknop eruit, dan komt hij er wel doorheen . Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.