Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Hoedenplank

Ga naar de oplossing Opgelost door bigmac,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ben ik de enige,of is de hoedenplank van een Pica een crime?

Elke keer als ik de achterklep open heb gehad,moet ik de hoedenplank handmatig in exact de juiste stand plaatsen,anders wil de klep niet dicht.

9 Van de 10 keer gaat dit niet in één keer goed en heb de wagen in dit opzicht al menig keer vervloekt.

• Oplossing
Geplaatst

Weet je wel zeker dat je de hoedenplank er goed in hebt? Dus die uitsparingen aan de zijkant-achter vallen dan over die ronde pennen aan de zijkant van de kofferruimte, even nadrukken helpt. Dan gaat het probleemloos bij mij.

Geplaatst

Zal het dadelijk nog eens proberen.

Ik druk het niet echt aan,dat lukte niet goed,maar het was ook niet aangedrukt toen ik hem kreeg,licht er los bovenop.

Die uitsparingen liggen er nu wel recht boven,maar dat komt erg nauwkeurig,bij het dichtklappen verschuift het nog al eens.

Geplaatst

Opgelost,met de nodige moeite de boel vastgeklikt,met name links ging zeer moeilijk,waarschijnlijk ook de reden dat ie zo is afgeleverd.

Zit nu zo strak vast,gaat echt niet meer los.

Geplaatst

Kanonne...niet goed hoor, op naar de dealert in het nieuwe jaar!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...