Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zoww hee heel erg mooi..vind de hele auto rouwen erg mooi..

:cool: thnx

Geplaatst

Heerlijke auto die Picanto

Ook weer leuk pakket, net als het vorige pakket dat wij hebben, hier zat navigatie in, ideaal

mooie stoere karretjes maar 1:19 ..... dan ben je heeeeeeeeeeeeeel serieus met autorijden knap hoor!

Mooi het rode randje in de gril ...... dat hebben wij bij zelf bij ene bestikkeraar laten doen, is dan wel ietsjes anders maar de enige oplossing,het is (nog) geen te bestellen accessoire

Veel veilige kilometer ermee!

Geplaatst

Ja dat rode randje vind ik zelf ook wel heel erg tof.en 1:19 zou ik nog niet weten , maar met mijn rijstijl zal ik dat wel nooit gaan halen ben ik bang, ik ben zelf zeer tevreden over het x-treme pakket en vind vooral ook de verlichting erg mooi ook achter van die strepen in de verlichting. Voor zoon klein ding vind ik m erg stoer al zeg ik t zelf...morgen bij daglicht zal ik nog wat mooie foto's maken..en posten...vroeg op en dan lekker op alle knopjes enzo drukken..beetje toeren..Zie ik de familie ook weer eens..

Geplaatst

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! veel veilige kilometers gewenst! 

Wit is echt heel erg mooi, maar het mooiste vind ik nog dat Privacy Glass af-fabriek   :tt1:  niks geen lelijke achteruit-verwarming lijnen die je door het folie goed ziet bij aftermarket privacy glass (folie) 

Op de nieuwe Picanto Facelift komt ook af-fabriek privacyglass standaard in 1 van de luxe paketten erg gaaf! Kia is goed bezig!! :wink:

Geplaatst

Ik wacht nog steeds op een Picanto die volledig is uitgerust met ALLE opties ! Liefst 1.2 motor (turbo).

15", automatische airco, knipperlichten in de spiegels, side skirts, getinte ramen achter fabriek af, etc. etc. etc.  alle opties.

Tot nu toe mis je altijd wel enkele optie, welk type je ook wilt kopen.

Daar erger ik me wel aan, omdat achteraf toevoegen van accessoires niet mogelijk is.

Ik begrijp die strategie niet goed van KIA.

Geplaatst

Nu nog zwarte raamomlijsting, "witte" knipperlichten , grotere wielen en "Picanto" verwijderen op de achterklep. ( Mijn smaak). Jammer dat toen ik mijn Pica kocht deze uitvoering niet bestond.

Geplaatst

Nu nog zwarte raamomlijsting, "witte" knipperlichten , grotere wielen en "Picanto" verwijderen op de achterklep. ( Mijn smaak). Jammer dat toen ik mijn Pica kocht deze uitvoering niet bestond.

ben ik volledig met je eens, alleen die witte knipperlichten hoeft voor mij niet perse! De rest komt wel eerst ff lekker tuffen!!
Geplaatst

Ik wacht nog steeds op een Picanto die volledig is uitgerust met ALLE opties ! Liefst 1.2 motor (turbo).

15", automatische airco, knipperlichten in de spiegels, side skirts, getinte ramen achter fabriek af, etc. etc. etc.  alle opties.

Tot nu toe mis je altijd wel enkele optie, welk type je ook wilt kopen.

Daar erger ik me wel aan, omdat achteraf toevoegen van accessoires niet mogelijk is.

Ik begrijp die strategie niet goed van KIA.

wat die turbo betreft.mijn kia dealer wist hier nog niks van..wel de nieuwe 1.2 turbo motor in de Rio .maar over nieuwe motor in de picanto wist hij niks..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...