Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

kia dealer van voorden almere stopt.

Aanbevolen Berichten

Gast william88
Geplaatst

vanmorgen een mail gekregen van mijn kia dealer van voorden uit almere. hier een deel van de mail:

Geachte heer/mevrouw,

Vanwege het voornemen, om onze onderneming Van Voorden, aan de Markerkant 12-08, te Almere, een nieuwe invulling te gaan geven op het gebied van diverse automotive gerelateerde activiteiten, willen wij u alvast over de eerste wijziging nader informeren.

Stopzetting van alleen de Kia dealeractiviteiten
In goed overleg met Kia Motors Nederland B.V., is besloten om per 1 april 2015 de dealervertegenwoordiging voor het merk Kia, terug te geven aan Kia Motors Nederland B.V.
In de tussenliggende periode tot 1 april zullen wij de Verkoop van nieuwe Kia automobielen, de Garantie-, Reparatie- en Onderhoud werkzaamheden en zo ook de eventuele reparatie en/of vervanging van uw banden aan uw Kia voertuig uit te blijven voeren tot 1 april a.s.

Voor de periode na 1 april 2015, zal de uitvoering van garantiewerkzaamheden, overgenomen worden door een andere dealervertegenwoordiging. Hieromtrent zult u separaat nog nader worden geinformeerd door Kia Motors Nederland B.V..

meteen de vraag; welke dealer zou het beste zijn qua service en kwaliteit om naar uit te wijken. Dijkstra in lelystad, of marant in naarden? ik hoor graag jullie mening.

Gast Vitara 2
Geplaatst

Ik sluit me hier natuurlijk bij aan.

Ik kreeg dit al een paart weken geleden te horen, maar hoopte/hoop dat er snel een andere dealer in Almere het Kia vlaggetje gaat overnemen.

Gast william88
Geplaatst

Ik sluit me hier natuurlijk bij aan.

Ik kreeg dit al een paart weken geleden te horen, maar hoopte/hoop dat er snel een andere dealer in Almere het Kia vlaggetje gaat overnemen.

oke, ik kreeg vanmorgen pas de mail. toen ik enkele weken geleden er was om wat te melden, hebben ze er niets over verteld. het mooiste is idd als een andere dealer in almere het vlaggetje over gaat nemen, maar dat is afwachten. gisteren toevallig even langs van kouwen in amsterdam geweest, maar lelystad of naarden ligt toch dichter bij.

Gast Vitara 2
Geplaatst

Ik was een paar weken geleden in de werkplaats en toen wisten ze mij dit al te vertellen. De reden zou zijn dat KIA Nederland niet zo een fijne importeur zou zijn om mee samen te werken. Wel werd gevraagd of ik mijn Rio bij hun in onderhoud wilde houden..... Hoe goed ik ook altijd door v. Voorden behandeld ben ga ik dit hoogstwaarschijnlijk niet doen. Ik denk namelijk dat als er bij onderhoud een garantie probleem op doemt. Ik uiteindelijk degene ben met het probleem... 

Ik heb altijd mijn auto's bij de merkdealer in onderhoud gehad en zal dat dus ook blijven doen.

Mijn gevoel gaat nu uit naar Marant in Naarden ...... maar dat is puur mijn gevoel.....en de ervaringen op de site van de ANWB :wink:

http://www.anwb.nl/auto/onderhoud-en-reparatie/garages/garage/autobedrijf-marant-b-v-/52f5049bb61b739f3538c437/

Gast william88
Geplaatst

Ik was een paar weken geleden in de werkplaats en toen wisten ze mij dit al te vertellen. De reden zou zijn dat KIA Nederland niet zo een fijne importeur zou zijn om mee samen te werken. Wel werd gevraagd of ik mijn Rio bij hun in onderhoud wilde houden..... Hoe goed ik ook altijd door v. Voorden behandeld ben ga ik dit hoogstwaarschijnlijk niet doen. Ik denk namelijk dat als er bij onderhoud een garantie probleem op doemt. Ik uiteindelijk degene ben met het probleem... 

Ik heb altijd mijn auto's bij de merkdealer in onderhoud gehad en zal dat dus ook blijven doen.

Mijn gevoel gaat nu uit naar Marant in Naarden ...... maar dat is puur mijn gevoel.....en de ervaringen op de site van de ANWB :wink:

http://www.anwb.nl/auto/onderhoud-en-reparatie/garages/garage/autobedrijf-marant-b-v-/52f5049bb61b739f3538c437/

ze hebben mij niets verteld. idd vanwege garantie zou ik ook niet meer naar hen blijven gaan voor onderhoud. toen ik met enkele klachten kwam over mijn auto, waren ze ook niet echt gemotiveerd om te kijken en te helpen, dus mijn gevoel was al een beetje twijfelachtig. dit is mijn eerste auto die ik nieuw heb gekocht, en bij de merkdealer onderhouden wordt. al mijn vorige auto's hadden geen garantie meer, dus gingen altijd naar de universele garages, en wat ik zelf kon vervangen/repareren deed ik zelf. thanks voor de ANWB link trouwens.

Geplaatst

Ik laat mijn auto onderhouden door kia naarden. Vind ze gewoon goed alleen sinds kort moet je betalen voor het vervangend vervoer dus dat is jammer. Eerst hoefde je alleen de gereden km te betalen

Maat voor de rest altijd netjes geholpen nemen rustig de tijd voor je

Gast william88
Geplaatst

Ik laat mijn auto onderhouden door kia naarden. Vind ze gewoon goed alleen sinds kort moet je betalen voor het vervangend vervoer dus dat is jammer. Eerst hoefde je alleen de gereden km te betalen

Maat voor de rest altijd netjes geholpen nemen rustig de tijd voor je

oke bedankt voor je reactie

Gast william88
Geplaatst

ik heb zojuist een brief van kia nederland ontvangen dat er met kia Dijkstra lelystad overeen is gekomen, dat zij mijn nieuwe dealer worden. ik heb alsnog de vrije keus om naar de dealer van mijn eigen keuze te gaan toch, of heb ik een verplichting naar lelystad te gaan voor alle onderhoud en garantie?

Geplaatst

Tuurlijk heb je vrije keus. Maar Lelystad heeft het klantenbestand overgedragen gekregen.

Gast Warmentuuter
Geplaatst

. De reden zou zijn dat KIA Nederland niet zo een fijne importeur zou zijn om mee samen te werken. 

Dat hoor je wel vaker als een dealer het dealerschap kwijt raakt. 

Hetzelfde was in Alkmaar en omstreken.

En uiteindelijk lag het aan de dealer zelf.

We hebben er gelukkig een goede dealer voor terug gekregen.

Onze ervaringen als KCG zijn anders met KMNL.

Waar maak je mee dat clubleden om de tafel zit met de importeur om onze vragen aan te horen.

Dus zo een antwoord zet ik een vraagteken bij.

Nogmaals onze ervaring is anders.

KMNL zal je hier geen antwoord opgeven en dat is wel zo netjes.

Dat deden ze met de vorige dealer in Alkmaar ook niet dat ik de vraag stelde.

Gast Vitara 2
Geplaatst

ik heb zojuist een brief van kia nederland ontvangen dat er met kia Dijkstra lelystad overeen is gekomen, dat zij mijn nieuwe dealer worden. ik heb alsnog de vrije keus om naar de dealer van mijn eigen keuze te gaan toch, of heb ik een verplichting naar lelystad te gaan voor alle onderhoud en garantie?

Hoi dutchwotrans,

Misschien heb je de brief niet goed gelezen (of ik heb een andere brief gekregen), firma Dijkstra gaat het Kia vlaggetje overnemen in hun vestiging in Almere op de Veluwsekant (Citroen dealer).

Adres:

De Huchtstraat 5

1327EA Almere

T 036-5481188

P.s. in de brief staat ook dat je vrije keus hebt om met deze of andere kia dealer in zee te gaan

Geplaatst

Hoi dutchwotrans,

Misschien heb je de brief niet goed gelezen (of ik heb een andere brief gekregen), firma Dijkstra gaat het Kia vlaggetje overnemen in hun vestiging in Almere op de Veluwsekant (Citroen dealer).

Adres:

De Huchtstraat 5

1327EA Almere

T 036-5481188

P.s. in de brief staat ook dat je vrije keus hebt om met deze of andere kia dealer in zee te gaan

Persoonlijk erg slechte ervaringen met firma dijkstra in Almere maar eerlijk gezegd was de auto ook een echt maandagmorgenmodel. Dat was een Peugeot 307sw binnen een jaar de motor onder garantie laten vervangen en net buiten de garantie ging de versnellingsbak stuk dat icm een nogal nochelante houding zorgde ervoor dat ik naar de kia toe ging, maar of ik nu mijn kia daar zou durven neerzetten?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...