Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beste,

Heb altijd duitsers gereden en ben twee maanden geleden overgestapt naar KIA waar ik tot nu toe zeer over ben te spreken.

3,5 v6 uit 2006 met 75000 km op de teller zgan.

Ik wil graag wat informatie inlezen over het TOD systeem en het inbouwen van een 2 din scherm.

Mvg

Geplaatst

welkom, ben me ook aan het verdiepen in dubbel din, 

heb net een pioneer avic 3d gekocht met bleuthoot module,

ben benieuwd. volgens mij moet er een ander front in het dashboard anders gaat ie niet passen, of heb ik dat mis?

Geplaatst

Op Youtube staan filmpjes over het demonteren van de stereo. Misschien heb je er iets aan.

Geplaatst

Beste,

Heb altijd duitsers gereden en ben twee maanden geleden overgestapt naar KIA waar ik tot nu toe zeer over ben te spreken.

3,5 v6 uit 2006 met 75000 km op de teller zgan.

Ik wil graag wat informatie inlezen over het TOD systeem en het inbouwen van een 2 din scherm.

Mvg

paas weekend dubbel din ingebouwd, gaat heel mooi. alleen moet je eigenlijk voor de kia een adapter hebben van jou radia naar kia.

ik heb zelf een paar beugels gemaakt en het bestaande raamwerk aangepast, (2e hands radio)

ik heb een dubbel din met navi gekocht, even belangrijk is je snelheids signaal, die kun je achter je tellers wegpikken.

zaten gelukkig goeie boxen in.

ik heb er nog wel een versterker en een basbox in gebouwd. klinkt echt geweldig!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...