Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

graag zou ik willen dat de verlichting automatisch aangaat bij het starten van de auto, en ook weer uit gaat bij het uitzetten van de auto.

weet iemand of en hoe dit mogelijk is.

ik weet dat je dit bij sommige merken te programmeren is.

of is er een andere oplossing?

b.v.d.

Geplaatst

Bij het starten van de Kia (alle modellen onderhand) gebeurt dat automatisch!

De lichten gaan uit als je de KIA start.

En weer aan als het starten gelukt is :)

Wellicht handig als je jouw model/type vermeld!

Lijkt op een SP2.

Geplaatst

oeps..... ik heb de auto nog niet voor de deur staan ivm met vakantie, zit nu in zuid/midden Frankrijk.

ik heb er alleen een proefrit mee gereden en dit is mij toen niet opgevallen.

het is een sportage uit 2006, zou een sp2 kunnen zijn.

Geplaatst

:) laat de verlichting aan staan en dan gaat die toch uit als je de SP2 afsluit met de afstandbediening!

Geniet van je vakantie en daarna spreken we weer............. ?

:)

Geplaatst

Ik heb ook een 2006 sportage, laat mijn licht altijd aan staan. Licht gaat vanzelf aan als je de motor start, en licht gaat weer uit als je de sleutel uit het contact haalt en de deur open doet.

• 4 weken later...
Geplaatst

helemaal blij, rijd lekker met mijn xenon verlichting aan, en sluit ik hem af is alles uit, helemaal toppie exact zoals ik het wilde.

Geplaatst

Pas op met iets uit de auto halen aan de rechterkant als je dan je contact aanzet om iets te checken en hem weer afsluit blijven de lichten branden als je de bestuurders kant niet open hebt gedaan.

Helaas ooit een keertje meegemaakt om even de route te checken op de navigatie .

Uit ervaring weet ik dat de lichten dan een keer uitgaan maar dan doet je auto het ook niet meer in de ochtend :-) 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...