Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wat duidelijke foto's.

Wat vinden jullie van de FACELIFT? Graag meningen hier !!

Gr.

Dave d.

post-7462-0-95819700-1435429723_thumb.jpg

post-7462-0-05634200-1435429734_thumb.jpg

post-7462-0-26864100-1435429760_thumb.jpg

post-7462-0-40413000-1435429775_thumb.jpg

Geplaatst

Ik vind de facelift op zich wel geslaagd, op een of andere manier zien de achterlichten van de Sportswagon er 'frisser' uit. Ben wel benieuwd trouwens hoe zo'n driepitter turbo rijdt in het echt. Ben benieuwd..

Gr,

Dave d

• 2 weken later...
Geplaatst

Hopelijk gaat het brandstof verbruik met die nieuwe motoren wat naar beneden.... Mijn Cee'd SW 2012 zuipt meer dan mij.... Ergo: probleem....

Geplaatst

Wat voor de een zuipen is, is voor een ander een slokje. Goed met de rechtervoet omgaan doet wonderen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Subtiele facelift die toch meer klasse uitstraalt!

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

• 2 weken later...
Geplaatst

Ik heb met aanhanger en 4 fietsen op dak auto afgeladen in op 11.7 gereden ceed sw 1.6b4455497cf1cdbf93083c3c566eda772.jpg

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Geplaatst

Best een windvanger zonder aanhanger haal ik met gemak 1 op 15 en als ik echt oplet in op 16.5

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

• 1 maand later...
Geplaatst

Ik hoorde dat er ook nieuwe software op de (nog steeds) LG radio/nav draait? En dat de nav-kaarten nu op/van losse SD-kaart geladen worden...

Zou die nwe software ook op het vorige model draaien? (is beide windows CE, toch?)

• 1 maand later...
Geplaatst

Kheb tijdens de kleine beurt van mijn ceed even in de nieuwe GT mogen rijden van de garage. Om lang verhaal kort te maken.. wegligging is iets verbeterd en de nieuwe mistlampen vind ik niks en t ding is niet vooruit te branden in vergelijk met de mijne.. voorlopig dus maar geen nieuwe.

De navigatie software draait vast wel op het vorige model, maar dit wil je niet. Je zou ook gewoon de sdcard kunnen kopieeren naar het intern geheugen van het vorige model, je schiet er alleen weinig mee op denk ik.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...