Dave D Geplaatst 27 Juni, 2015 Geplaatst 27 Juni, 2015 Wellicht dat jullie als Kia fans dat al wisten, zie hier.... De nieuwe Kia Cee'd facelift 2015http://www.autoweek.nl/nieuws/33347/kia-geeft-ceed-faceliftGr, dave d. Quote
Dave D Geplaatst 27 Juni, 2015 Topic Starter Geplaatst 27 Juni, 2015 Wat duidelijke foto's. Wat vinden jullie van de FACELIFT? Graag meningen hier !! Gr. Dave d. Quote
betominice Geplaatst 27 Juni, 2015 Geplaatst 27 Juni, 2015 Blijft mooie auto snik mis hem helaas de 1 liter motor staat me niet aan maar dat is een mening Quote
Dave D Geplaatst 28 Juni, 2015 Topic Starter Geplaatst 28 Juni, 2015 Ik vind de facelift op zich wel geslaagd, op een of andere manier zien de achterlichten van de Sportswagon er 'frisser' uit. Ben wel benieuwd trouwens hoe zo'n driepitter turbo rijdt in het echt. Ben benieuwd.. Gr, Dave d Quote
patten Geplaatst 7 Juli, 2015 Geplaatst 7 Juli, 2015 Hopelijk gaat het brandstof verbruik met die nieuwe motoren wat naar beneden.... Mijn Cee'd SW 2012 zuipt meer dan mij.... Ergo: probleem.... Quote
arjan gt Geplaatst 8 Juli, 2015 Geplaatst 8 Juli, 2015 Wat voor de een zuipen is, is voor een ander een slokje. Goed met de rechtervoet omgaan doet wonderen. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
Filipke Geplaatst 10 Juli, 2015 Geplaatst 10 Juli, 2015 Subtiele facelift die toch meer klasse uitstraalt! Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Quote
driesdiesel Geplaatst 19 Juli, 2015 Geplaatst 19 Juli, 2015 Ik heb met aanhanger en 4 fietsen op dak auto afgeladen in op 11.7 gereden ceed sw 1.6 Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk Quote
driesdiesel Geplaatst 19 Juli, 2015 Geplaatst 19 Juli, 2015 Best een windvanger zonder aanhanger haal ik met gemak 1 op 15 en als ik echt oplet in op 16.5 Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk Quote
Thundercats Geplaatst 6 September, 2015 Geplaatst 6 September, 2015 Ik hoorde dat er ook nieuwe software op de (nog steeds) LG radio/nav draait? En dat de nav-kaarten nu op/van losse SD-kaart geladen worden... Zou die nwe software ook op het vorige model draaien? (is beide windows CE, toch?) Quote
Da_JoJo Geplaatst 9 Oktober, 2015 Geplaatst 9 Oktober, 2015 Kheb tijdens de kleine beurt van mijn ceed even in de nieuwe GT mogen rijden van de garage. Om lang verhaal kort te maken.. wegligging is iets verbeterd en de nieuwe mistlampen vind ik niks en t ding is niet vooruit te branden in vergelijk met de mijne.. voorlopig dus maar geen nieuwe. De navigatie software draait vast wel op het vorige model, maar dit wil je niet. Je zou ook gewoon de sdcard kunnen kopieeren naar het intern geheugen van het vorige model, je schiet er alleen weinig mee op denk ik. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.