Gast Geplaatst 10 Augustus, 2015 Geplaatst 10 Augustus, 2015 Ik wil een dashcam aanschaffen en de bedrading wegwerken ik wil de camera onder de spiegelplaatsen Ik heb de Cee'd Premium Pack. Tips voor het wegwerken van de draden en aansluiten zijn welkom. Moet ik perse naar mijn sigreteen aansluiting of kan ik bij de sensors bij mijn spiegel al een constante voeding vinden? Quote
Murcielaygo Geplaatst 10 Augustus, 2015 Geplaatst 10 Augustus, 2015 Ik zou een geschakelde voeding nemen, dan gaat de cam aan en uit met het contact. Het zou kunnen dat je bij de spiegel kunt aftakken, ik heb in mijn PIcanto de aftakking in de zekeringkast gedaan met een Add-a-Circuit en de bekabeling via de A-stijl en over de dakhemel gelegd. Quote
Gast Geplaatst 10 Augustus, 2015 Geplaatst 10 Augustus, 2015 Deze week ga ik de dashcam bestellen , zal kijken of ik bij de spiegel iets kan doen. Net gelezen over de spanning van de spiegel. Lijkt me geen optie. Is het heel lastig om langs de spijl een draadje te trekken naar de spiegel? Quote
Murcielaygo Geplaatst 10 Augustus, 2015 Geplaatst 10 Augustus, 2015 Ik vond het persoonlijk een eitje. Maar ik moet wel aantekenen dat ik dit vaker heb gedaan. Quote
kris88 Geplaatst 10 Augustus, 2015 Geplaatst 10 Augustus, 2015 Ik heb er een van Blackvue. Werkt super. Bedrading is makkelijk weg te werken. Heb de mijne met een power magic pro gekocht zodat hij constant voeding krijgt wanneer het in park mode staat. Quote
johij Geplaatst 10 Augustus, 2015 Geplaatst 10 Augustus, 2015 Ik ook een Blackvue supersimpel om te doen ook camera naar achter was goed te doen, heb ook power Magic pro maar heb eerlijk gezegd geen idee hoe ik dat erin moet zetten Quote
Gast Geplaatst 10 Augustus, 2015 Geplaatst 10 Augustus, 2015 Ik vond het persoonlijk een eitje. Maar ik moet wel aantekenen dat ik dit vaker heb gedaan. Kan ik met een trekveer of een koperdraad tussen de spijl bij de spiegel komen? Quote
Murcielaygo Geplaatst 10 Augustus, 2015 Geplaatst 10 Augustus, 2015 Ik heb de deurrubber losgemaakt, dan kon ik de kabel er makkelijk achter frutten. Had ik geen gordijn-airbags gehad dan had ik de bekleding gewoon losgemaakt. Quote
Gast Geplaatst 4 Januari, 2016 Geplaatst 4 Januari, 2016 Heb de dashcam al een tijdje geleden geinstalleerd. Was idd een eitje , tussen de raam en deur rubbers , tip zag ik boven staan .. En dan gewoon in de sigaretten aansteker pluggen. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 4 Januari, 2016 Geplaatst 4 Januari, 2016 Zelf heb ik een dubbele sigarettenaansteker aansluiting achter mijn dashboard liggen, stekker er afgeknipt en aangesloten op de voedingsdraden van de originele sigarettenaansteker. Dan heb je niet de dashcam aansluitstekker in de auto zitten maar netjes achter het dashboard. Quote
Gast Geplaatst 10 Juni, 2017 Geplaatst 10 Juni, 2017 Sinds kort ook een dashcam achter geplaatst. Quote
xtra40 Geplaatst 10 Juni, 2017 Geplaatst 10 Juni, 2017 ik heb een dachcam met voor en achter een camera in een apparaat das nog veel handiger 1 Quote
Murcielaygo Geplaatst 10 Juni, 2017 Geplaatst 10 Juni, 2017 Ik heb ook een dubbele, maar als ik het opnieuw moet doe plaats ik achter toch een losse "gewone". De kwaliteit vd beelden achter is bij mij namelijk een stuk minder dan voor... Quote
xtra40 Geplaatst 10 Juni, 2017 Geplaatst 10 Juni, 2017 ja helaas wel maar het is mij wel duidelijk genoeg je kunt alleen geen kentekens lezen en van de wat nieuwere cameras is de beeld kwaliteit ook al weer een stuk beter 2 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.