Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

dashcam

Gast

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik wil een dashcam aanschaffen en de bedrading wegwerken ik wil de camera onder de spiegelplaatsen Ik heb de Cee'd Premium Pack. Tips voor het wegwerken van de draden en aansluiten zijn welkom. Moet ik perse naar mijn sigreteen aansluiting of kan ik bij de sensors bij mijn spiegel al een constante voeding vinden?

Geplaatst

Ik zou een geschakelde voeding nemen, dan gaat de cam aan en uit met het contact.

Het zou kunnen dat je bij de spiegel kunt aftakken, ik heb in mijn PIcanto de aftakking in de zekeringkast gedaan met een Add-a-Circuit en de bekabeling via de A-stijl en over de dakhemel gelegd.

Geplaatst

Deze week ga ik de dashcam bestellen , zal kijken of ik bij de spiegel iets kan doen. Net gelezen over de spanning van de spiegel.

Lijkt me geen optie. Is het heel lastig om langs de spijl een draadje te trekken naar de spiegel?

Geplaatst

Ik heb er een van Blackvue. Werkt super. Bedrading is makkelijk weg te werken. Heb de mijne met een power magic pro gekocht zodat hij constant voeding krijgt wanneer het in park mode staat.

Geplaatst

Ik ook een Blackvue supersimpel om te doen ook camera naar achter was goed te doen, heb ook power Magic pro maar heb eerlijk gezegd geen idee hoe ik dat erin moet zetten

Geplaatst

Ik vond het persoonlijk een eitje. Maar ik moet wel aantekenen dat ik dit vaker heb gedaan.

Kan ik met een trekveer of een koperdraad tussen de spijl bij de spiegel komen?

• 4 maanden later...
Geplaatst

Heb de dashcam  al een tijdje geleden geinstalleerd.  Was idd een eitje , tussen de raam en deur  rubbers , tip zag ik boven staan  .. En dan gewoon in de sigaretten aansteker pluggen.

Geplaatst

Zelf heb ik een dubbele sigarettenaansteker aansluiting achter mijn dashboard liggen, stekker er afgeknipt en aangesloten op de voedingsdraden van de originele sigarettenaansteker.

Dan heb je niet de dashcam aansluitstekker in de auto zitten maar netjes achter het dashboard.

cel_cig_splt.jpg

• 1 jaar later...
Geplaatst

Ik heb ook een dubbele, maar als ik het opnieuw moet doe plaats ik achter toch een losse "gewone". De kwaliteit vd beelden achter is bij mij namelijk een stuk minder dan voor...

Geplaatst

ja helaas wel maar het is mij wel duidelijk genoeg je kunt alleen geen kentekens lezen 

en van de wat nieuwere cameras is de  beeld kwaliteit ook al weer een stuk beter 

• Like 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...