Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik overweeg om mijn Picanto van 2011 te vervangen door een nieuwe Rio 2015.

Ik weet van de Picanto dat deze een ketting heeft, die niet moet worden vervangen.

Is dit bij de Rio ook zo, of heeft deze een riem, die rond de 100.000 km moet worden vervangen?

Terwijl ook vragen of er hier iemand met de nieuwe RIO bwj 2015 rijdt, en goede of slechte ervaringen heeft?

Heb al wat topics doorlopen intss.

groeten,

Geplaatst

De 1.2 motor van de Rio en de picanto zijn het zelfde dus hebben beide een ketting

Verder is er niet veel verschil met de Rio 2015 op wat cosmetische verschillen tegen over het 2012 model

Geplaatst

De 1.2 motor van de Rio en de picanto zijn het zelfde dus hebben beide een ketting

Verder is er niet veel verschil met de Rio 2015 op wat cosmetische verschillen tegen over het 2012 model

Ben zeer tevreden over mijn Picanto, en doe hem met pijn in het hart weg.

Maar hij valt te klein uit, was eerst 2de wagen, maar nu meer en meer ook vervoer van kleinkindjes, en dan met kinderstoel, buggys, zakken, practisch onmogelijk zeker met 2 kindjes.

Ik kan hier een goede zaak doen, bij locale dealer. Wordt ald demo verkocht, met slechts 13 km op teller, nog niet ingeschreven zelfs.

Het is de World versie, maar denk dat deze benaming in Nederland, niet bestaat.

Is versie met alles erop en eraan, cc,achteruitrijcamera,16 inch aluminiumvelgenen zo...(vergelijkbaar met de sense, maar tijdelijke promotie).

Nu enkel nog twijfel tss benzine 1.2 of diesel 1.4

Mss dat de 1.2 wat te licht uitvalt als we es naar de Ardennen gaan, maar das dan ook niet wekelijks.

Wel iets minder verbruik met de diesel, maar dan weer duurder in aankoop, onderhoud, en qua verzekering en inschrijving.

Geplaatst

Oei, een gouden raad krijgen, van een dame nog wel, en toch niet opvolgen :wink:

Vandaag testrit gedaan, en volstaat ruimschoots voor een middle aged mannetje.

Was zeer aangename rit, en uitvoerig mogen testen, was meer als een uur weg.

Plus nog voordeel, is een stockwagen, verkocht als demo.

Dus onmiddelijk beschikbaar in kleur dat me bevalt, en nog extra demo korting.

Volgende week heb ik hem!

post-4963-0-98921000-1439501095_thumb.jpg

post-4963-0-14302900-1439501111_thumb.jpg

post-4963-0-42074800-1439501126_thumb.jpg

Geplaatst

Ziet er goed uit hoor

van harte met je nieuwe aanwinst dat je en maar net zo veel plezier van mag hebben als je picanto

Bedankt!

Eerste indruk was zeer goed, en als hij idd meevalt zoals de Picanto deed, is het zeker ok.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...