Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

korting op was en poetsmiddelen

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

iemand interesse in 10 procent korting op autoshampoo, wax, sealant, detail spray, etc en vinyl voor uw auto?

ik heb gesproken met AUTOWASSHOP.NL en bij genoeg animo kan ik kiaclub aanmelden zodat de leden door middel van een speciale code 10% korting krijgen op het gehele assortiment.

tevens wil ik op korte termijn of volgend voorjaar/zomer een meeting organiseren in almere, in samenwerking met AUTOWASSHOP. iedereen is welkom, en er zal waarschijnlijk koffie klaar staan, en demo's worden gegeven met betrekking tot wassen, poetsen, en wrappen.

reageer hieronder even of jullie interesse hebben in de korting, en eventueel een meeting.

Geplaatst

Korting is altijd goed!!

Afhankelijk van hun prijzen ben ik zeker geinteresseerd.

Kende deze webshop nog niet.

Heb inmiddels mn verlanglijstje al klaar.

Geplaatst

Is al jaren mijn standaard leverancier, zowel voor het wrapen en tinten van mijn auto, als voor mijn CG poetsspullen. Michiel maakt altijd al een mooi prijsje voor me.

Maar schrijf mij maar in.

Geplaatst

Korting is altijd goed!!

Afhankelijk van hun prijzen ben ik zeker geinteresseerd.

Kende deze webshop nog niet.

Heb inmiddels mn verlanglijstje al klaar.

kijk maar even op hun site voor de prijzen. alle spullen van chemical guys zijn de standaard prijzen die door chemical guys zef ook gevraagd worden, dus ze zijn niet extra duur.

Geplaatst

nou laat maar weten wanner onze kiaclub kortingscode in gaat.

Moet nodig mijn voorraad aanvullen.

Geplaatst

Vandaag bij Michiel van autowasshop witte Alloygators besteld. Ze worden de 26e gemonteerd. :tt1:

alloygator-23.jpg

Geplaatst

Er moet nog wat meer animo voor zijn Stief. Ik heb pas 4 of 5 positieve reacties.

Geplaatst

Er moet nog wat meer animo voor zijn Stief. Ik heb pas 4 of 5 positieve reacties.

Zonder meteen negatief te worden, denk ik dat je meer moet bieden of anders moet aanpakken, bij diverse concollegea's krijg  je bij een bestelling via internet op je volgende bestelling tussen de 10 tot 25% korting

Geplaatst

jammer!

Zal maandag mn voorraad aanvullen.

Ben bang dat ik toch elders zal bestellen.

Geplaatst

@Lourens,

Die velg ziet er kraak schoon uit.

Als wij korting kunnen krijgen op poetsspullen dan kun je mij op de lijst schrijven.

Geplaatst

Hey Kriss,

Is niet mijn velg hoor... Ik heb niet zo een ster in het midden van mijn velg cq op mijn motorkap. Nou zijn mijn velgen wel net zo schoon, vandaag namelijk mijn Rio gewassen velgen aan binnen en buitenzijde gereinigd, auto gekleid en in de wax gezet.

2 emmer systeem

Gekleid met medium grey van GC

Daarna op de hand in de collinite 845

Velgen ook ook in de collinite, banden en zwarte kunststof delen met VRP dressing van GC.

Ramen met speed wipe van GC.

En nu tijd voor een bakkie

P.S. De korting actie heb ik niets mee van doen, Korting bij autowasshop regel ik zelf wel. ;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...