Ga naar inhoud

Auto wassen Kia Ceed 1m4 GT Line automaat


Vinz3nt

Aanbevolen Berichten

Hallo.

Ik wil met de auto door de wasstraat maar ben bang dat de auto blokkeert.

 

Ik kom van een hele simpele auto naar deze met automaat en allerlei hulpen (anti slip, tractie controle, lane assist)

 

Ik hoorde dat je eerst allerlei dingen moet doen omdat je anders geblokkeerd staat.

 

Neem niet aan dat ik de automaat in D moet laten? Of juis wel? Welke hulpen moet ik uitzetten.

 

Dat wordt billen knijpen de eerste keer

 

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


3 uur geleden, Vinz3nt zei:

 

Hallo.

Ik wil met de auto door de wasstraat maar ben bang dat de auto blokkeert.

 

Ik kom van een hele simpele auto naar deze met automaat en allerlei hulpen (anti slip, tractie controle, lane assist)

 

Ik hoorde dat je eerst allerlei dingen moet doen omdat je anders geblokkeerd staat.

 

Neem niet aan dat ik de automaat in D moet laten? Of juis wel? Welke hulpen moet ik uitzetten.

 

Dat wordt billen knijpen de eerste keer

 

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk

 

 

 

Gewoon de wasstraat inrijden en als je op de band staat je auto in de neutraal stand zetten. De auto wordt dan door de band van de wasstraat verder doorgevoerd. Verder hoef je geen extra handelingen uit te voeren. Let wel op dat de ruitenwisser niet op de automatische stand staan.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


8 uur geleden, Specialmade zei:
Op 23-2-2021 om 19:04, Gerd Bartels zei:

... en aan het einde van de wasstraat de voet rem kort intrappen, hendel op D, voet rem los en sachte weg ....

Dat is niet persè nodig. Aan het einde gewoon in D-stand zetten en langzaam wegrijden.

Klopt !  Tussen D en N kan je gewoon 'schakelen' zonder op de rem te trappen en/of stil te staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...