SForce Geplaatst 17 September, 2015 Geplaatst 17 September, 2015 Hallo allemaal, Ik ben Sander uit Tilburg. Al een tijdje lees ik mee op dit forum om te kijken of de Kia een optie voor me zou zijn. Na wat proefritjes, ook in auto's van een ander merk uiteraard, bleek onze volgende auto een Cee'd te moeten worden. Dan begint de zoektocht op internet naar een mooie jong gebruikte Cee'd. Uiteindelijk hebben gister een koopcontract getekend voor een Cee'd SW GDI Super Pack uit april 2013. Het rijdt wel even anders dan mijn huidige Alfa 156 JTD, maar we denken er wel aan te kunnen wennen Over 2 weken kunnen we de auto op gaan halen! Ik ben erg benieuwd hoe de auto op langere termijn bevalt Quote
arjan gt Geplaatst 18 September, 2015 Geplaatst 18 September, 2015 Welkom op het forum Sander. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
vengafan Geplaatst 18 September, 2015 Geplaatst 18 September, 2015 hallo Sander, Dat wordt dus de dagen aftellen eer je de sleutel in je handen hebt Veel veilige kilometers met je bolide Quote
Joeyvb Geplaatst 20 September, 2015 Geplaatst 20 September, 2015 Hallo Sander. Welkom op het forum. Ikzelf rij nu ook een pro ceed. Zeer tevreden! Veel plezier ermee! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.