Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo

ik ben opzoek naar een inbouw navigatiesysteem voor een picanto uit 2015 ik zie er zoveel op internet welke is goed maar niet te duur en 

hoe gaat het inbouwen van zo iets is dat goed zelf te doen of is er hier iemand die voor een zacht prijssie  :-)  :-) het erin wil zetten na aanschaf

gaarne jullie meningen.

Geplaatst

Mijn persoonlijke mening en ervaring, koop geen chinees aftermarket exemplaar, zeer slechte ervaring mee.

Veelal zijn die qua hardware e.d. een stuk "lichter" dan een uit de accessoire lijst.

Als je daar wel aan wil beginnen probeer dat exemplaar eerst eens te vinden op YouTube dan zie je een beetje hoe de touchscreen reageert en of het menu vloeiend genoeg loopt.

Soms zie je in het filmpje dat ze herhaaldelijk op het scherm moeten tikken om iets op te starten, dan weet ik genoeg ...

Ik ben zelf blijven navigeren via m'n mobiele telefoon. (TomTom/Sygic)

De radio's van de 2015 modellen ondersteunen een bepaalde streaming technologie dus ik heb het geluid gewoon over speakers en tegelijkertijd de radio aan, meer dan tevreden mee en je dashboard blijft origineel  :wink:

Geplaatst

Heb een chinees aftermarket ding , maar werkt zeer naar tevredenheid , geen problemen en alles functioneert ; navi - dvd - bleutooth - tv - achteruitrijkamera , en noem maar op

• Like 1
Geplaatst

Heb een chinees aftermarket ding , maar werkt zeer naar tevredenheid , geen problemen en alles functioneert ; navi - dvd - bleutooth - tv - achteruitrijkamera , en noem maar op

Dan hadden wij net een probleem gevalletje ... zijn er 3x mee terug geweest omdat het een en ander niet werkte.

Eerst geen sat ontvangst, toen dat gefikst deed de achteruit rij camera het niet meer, toen dat gefikst was konden we weer niet navigeren.

Zijn terug gegaan naar stock, opgegeven ...

En zo zal iedereen zijn goede of slechte ervaring hebben, gewoon proberen en originele radio nog niet verkopen  :wink:

Geplaatst

Dan hadden wij net een probleem gevalletje ... zijn er 3x mee terug geweest omdat het een en ander niet werkte.

Eerst geen sat ontvangst, toen dat gefikst deed de achteruit rij camera het niet meer, toen dat gefikst was konden we weer niet navigeren.

Zijn terug gegaan naar stock, opgegeven ...

En zo zal iedereen zijn goede of slechte ervaring hebben, gewoon proberen en originele radio nog niet verkopen  :wink:

wij hadden ook een chinees geval ,,moest je elke km de radio aanpassen ,,, moet zeggen de rest werkte wel ok 

• Like 1
Geplaatst

Heb mijn dure Pioneer net voor 275 euro verkocht,spotprijsje,maar kon er niet meer voor krijgen en nog langer laten liggen was ook geen optie,dan is ie helemaal niets meer waard.

Als je een prijzig systeem neemt en je auto staat aan de straat,hou er dan rekening mee,dat je na een tijdje raar staat te kijken.

Bij mij binnen een jaar 2x ruit ingeslagen en meer schade ( eigen risico) dan wat de nav. nog heeft opgebracht.

Denk goed na voor je eraan begint.

Uiteraard zijn er mensen die al jaren geen last hebben,maar je loopt een flink risico.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...