Vfrood Geplaatst 5 Januari, 2016 Geplaatst 5 Januari, 2016 1.2.3.4.5. Probleem.... lampje brandt....6.7.8.9. EindeIk hoop dat jullie dit leuk hebben gevonden. Als je wilt weten wat wat is, heb ik eventueel wel een toelichting 2 Quote
bigwade Geplaatst 5 Januari, 2016 Geplaatst 5 Januari, 2016 Prachtige foto's ! Veel leuker dan werken ! Quote
Vfrood Geplaatst 5 Januari, 2016 Topic Starter Geplaatst 5 Januari, 2016 Dankjewel! Als ik had mogen werken vandaag was het niet gelukt Wandelen was al met gevaar voor eigen leven. Enig probleem is het benzinelampje.... Als ik ga rijden moet ik de tankdop ook ont-ijzelen. En dat is met de huidige lakken minder handig.... Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 6 Januari, 2016 Geplaatst 6 Januari, 2016 FOTO 2 Ruitenwisser en een ritssluiting? Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 6 Januari, 2016 Geplaatst 6 Januari, 2016 idd mooie plaatjes. Ik zou de auto ook lekker laten staan. Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 6 Januari, 2016 Geplaatst 6 Januari, 2016 Dag Vfrood, Staat de Pica ook vandaag nog onder die dikke ijslaag? Dan nog even geduld tot morgenmiddag, dan zou het in het noorden ook boven nul moeten raken. Fraaie fotoserie trouwens! Quote
Vfrood Geplaatst 6 Januari, 2016 Topic Starter Geplaatst 6 Januari, 2016 Lol. Zie het... Ik denk dat je in Sellingen net zo goed kunt rijden als in Veendam En foto 2: het is een zeil dat ik over het voorraam heb gespannen met de ruitenwisser er bovenop. Na 1 dag waren alle ruitenwissers vastgevroren.... Toen heb ik boodschappen gedaan en het zeil geïnstalleerd. De laag ijs had dikker kunnen zijn..... Zeil is samenvouwbaar tot een klein vierkant pakje. Dank voor de reacties Quote
Lique Geplaatst 6 Januari, 2016 Geplaatst 6 Januari, 2016 We gaan het straks zien hoe goed we hier kunnen rijden Eerst weer even het ijs er af bikken. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.