tonnyvandersteen Geplaatst 15 Januari, 2016 Geplaatst 15 Januari, 2016 hoi als ik mn sleutel uit contact neem van mn kia rio gaat mijn verlichting niet meer uit wat kan er aan de hand zijn? Quote
Jordan Geplaatst 15 Januari, 2016 Geplaatst 15 Januari, 2016 Ook niet als je via de afstandsbediening de auto 2x afsluit? Meestal bij de 2e keer afsluiten gaat de verlichting direct uit. Anders even langs de dealer Quote
Oplossing Gast Vitara 2 Geplaatst 15 Januari, 2016 Oplossing Geplaatst 15 Januari, 2016 Ik heb dat een keer bij mijn Soul gehad. In het contactslot zit denk ik iets van een schakelaartje. Na een tip op een Amerikaans forum was het makkelijkste op te lossen door het slot in te spuiten met een klein beetje wd-40 ( ja daar is hij weer). En de sleutel er dan een paar keer snel in en uit te halen Quote
tonnyvandersteen Geplaatst 19 Januari, 2016 Topic Starter Geplaatst 19 Januari, 2016 Ik heb dat een keer bij mijn Soul gehad. In het contactslot zit denk ik iets van een schakelaartje. Na een tip op een Amerikaans forum was het makkelijkste op te lossen door het slot in te spuiten met een klein beetje wd-40 ( ja daar is hij weer). En de sleutel er dan een paar keer snel in en uit te halen harstikke bedankt voor de tip. ik heb een beetje w40 in mn contactslot gespoten,en het werkt weer als vanouds. Bedankt Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 19 Januari, 2016 Geplaatst 19 Januari, 2016 Graag gedaan. Lang leven de kia forums Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.