Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik ben zopas de gelukkige eigenaar van mijn nieuwe Cee'd 1.4 ISG Mind en de eerste indruk is zƩƩr positief echter wil het handsfree bellen mijn contacten niet zien.

Hij herkent en paired probleemloos met mijn OpX smartphone,maar mijn contacten worden niet weergegeven.

Iemand een oplossing hiervoor ?

Geplaatst

Watvoor radio zit er in je Cee'd?

De BT-radio in mijn Picanto is enkel te bedienen via het stuur icm stem-commando's. Contacten weergeven kan hij niet. Misschien is dat bij jouw Cee'd ook zo? Staat er niks in de handleiding?

Geplaatst

Watvoor radio zit er in je Cee'd?

De BT-radio in mijn Picanto is enkel te bedienen via het stuur icm stem-commando's. Contacten weergeven kan hij niet. Misschien is dat bij jouw Cee'd ook zo? Staat er niks in de handleiding?

Een geintegreerde in het navigatie systeem te bedienen via het stuur of via het touchscreen.

Ik heb ook een ZUK Z1 Smartphone en daarvan worden de contacten meteen gesynced.

Geplaatst

Als een andere telefoon het wel doet lijkt mij dat het probleem bij de telefoon ligt.

OpX en ZUK zegt me helemaal niks, draait dat een (custom) versie van Android? Misschien is er dan ergens een tweak voor te vinden?

Geplaatst

Probleem opgelost met de app Bluetooth Telefoonbook.

De OpX is een telefoon van OnePlus en de Zuk Z1 is van Lenovo

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...