stanley18 Posted December 8, 2021 Posted December 8, 2021 Vandaag is mijn nieuwe Samsung Galaxy S21 binnen gekomen. Na alles geïnstalleerd te hebben de telefoon aangesloten op mijn e-Niro. Allemaal geen probleem, totdat de Kia mijn contactenlijst wil downloaden. Eerst krijg ik een melding dat de contactenlijst is gedownload om vervolgens een pop-up scherm te zien waarin staat dat het mislukt is. Ze verwijzen voor hulp naar een website die niet bestaat. Weet iemand hoe dit op te lossen? (Op mijn telefoon heb ik de auto overal toestemming voor gegeven) Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk Quote
Evert Mulder Posted December 8, 2021 Posted December 8, 2021 De link werkt bij mij wel https://kiaeurope2.nextgen-technology.net/Kia 1 Quote
stanley18 Posted December 8, 2021 Author Posted December 8, 2021 Kennelijk toch een typefoutje gemaakt. Alleen de website is erg verouderd. De nieuwste Samsung telefoon is een S10 van ruim 2 jaar geleden. Ik verwacht dat de auto nog niet compatibel is met Android 12. Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk Quote
Peter-036 Posted December 9, 2021 Posted December 9, 2021 Als er al een telefoon aangemeld was op je infotainment, is het wellicht een idee om die eerst helemaal te verwijderen, alles opnieuw op te starten en opnieuw te beginnen met koppelen van je nieuwe telefoon. Ik ben ook nog altijd actief op skodaforum.nl, en daar speelde bij iemand een vergelijkbaar probleem, en dit werkte voor hem. Quote
Steeck03 Posted December 9, 2021 Posted December 9, 2021 13 uur geleden, zei stanley18: Vandaag is mijn nieuwe Samsung Galaxy S21 binnen gekomen. Na alles geïnstalleerd te hebben de telefoon aangesloten op mijn e-Niro. Allemaal geen probleem, totdat de Kia mijn contactenlijst wil downloaden. Eerst krijg ik een melding dat de contactenlijst is gedownload om vervolgens een pop-up scherm te zien waarin staat dat het mislukt is. Ze verwijzen voor hulp naar een website die niet bestaat. Weet iemand hoe dit op te lossen? (Op mijn telefoon heb ik de auto overal toestemming voor gegeven) Verstuurd vanaf mijn SM-G991B met Tapatalk Misschien open deur, maar heb je in de telefoon wel alle benodigde toestemming aan gegeven Quote
stanley18 Posted December 11, 2021 Author Posted December 11, 2021 Idd een open deur Had ik expres al onderaan mijn bericht gezet. 1 Quote
stanley18 Posted December 11, 2021 Author Posted December 11, 2021 Als er al een telefoon aangemeld was op je infotainment, is het wellicht een idee om die eerst helemaal te verwijderen, alles opnieuw op te starten en opnieuw te beginnen met koppelen van je nieuwe telefoon. Ik ben ook nog altijd actief op skodaforum.nl, en daar speelde bij iemand een vergelijkbaar probleem, en dit werkte voor hem.Bij mijn vorige telefoon, Samsung S10, ging dat prima terwijl mijn werktelefoon, Samsung S20, gekoppeld waren. Het lijkt mij dus niet logisch dat dit nu wel een probleem is. Ik ha het in elk geval proberen. Quote
stanley18 Posted December 12, 2021 Author Posted December 12, 2021 Het probleem is spontaan opgelost 1 Quote
Hippe lip Posted December 12, 2021 Posted December 12, 2021 @stanley18 Spontaan? Wat een onbevredigend antwoord… 1 Quote
stanley18 Posted December 12, 2021 Author Posted December 12, 2021 Sorry. Gisteren wilde ik kijken wat ik nog kon doen nav jullie tips. Toen bleek de contactgegevens er inmiddels in te staan. 1 Quote
Recommended Posts