Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Syncen contacten vanaf Android toestel

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heeft iemand ervaring met het syncen van de contacten vanaf een Andriod-toestel (S10)? Als ik deze sync komen een aantal contacten goed in het systeem te staan maar anderen (en toevallig de belangrijkste) alleen met de achternaam. En met meerdere personen met dezelfde achternaam is dat vervelend. Ik heb al gecheckt hoe de contacten op de mobiel of in Exchange staan (deze worden ook met elkaar gesynct) maar daar is geen verschil met de contacten die wel goed gaan. Uiteraard heb ik het toestel al een keer verwijderd en opnieuw geconnect met de auto maar het resultaat blijft hetzelfde. Nu kan ik (zoals de dealer ook zegt) gebruik maken van Android Auto maar dat wil ik niet altijd. En ik vind de reactie van de dealer wel erg makkelijk. Beetje van het afschuiven van het probleem.

• 2 weken later...
  • 1 maand later...
Geplaatst

Hoi, lag idd aan de instelling op mijn mobiel. stond vinkje uit bij de contacten. Moet wel zeggen dat deze instelling regelmatig spontaan verdwijnt en ik deze weer moet activeren. Gevolg is dat de favorieten dan ook weg zijn. Auto staat al bij vertrouwde apparaten dus dat kan het probleem niet zijn...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...