Jo_s Geplaatst 5 Februari, 2016 Geplaatst 5 Februari, 2016 Goedemiddag, ik ben op zoek naar een handleiding/manuel van de nieuwe Kia Cee'd GT-line 2015. Wij hebben deze vorige week gekocht en hij wordt binnenkort geleverd. Het zou leuk zijn als ik me al een beetje in de auto kan verdiepen ( navigatie en audio enz ) Wie kan mij hieraan helpen? Groeten, Jo Quote
Smart Geplaatst 5 Februari, 2016 Geplaatst 5 Februari, 2016 Normaal gesproken wordt in dit topic alle digitale instructieboekjes opgeslagen, maar weet niet of hij elders vermeld staat als link. Anders even hier de vraag uitzetten en je vraag wordt z.s.m. beantwoord. Quote
Jo_s Geplaatst 5 Februari, 2016 Topic Starter Geplaatst 5 Februari, 2016 Hoi smart Bedankt voor je reactie. Ik had al in dat topic gekeken maar volgens mij staat het boekje van 2015 er niet bij. Quote
Smart Geplaatst 5 Februari, 2016 Geplaatst 5 Februari, 2016 Zet in dat topic dan wel je vraag uit, want er kunnen forumleden zijn die 'm voor je kunnen uploaden of via PB kunnen toezenden. Wie weet! Quote
Jo_s Geplaatst 5 Februari, 2016 Topic Starter Geplaatst 5 Februari, 2016 Zet in dat topic dan wel je vraag uit, want er kunnen forumleden zijn die 'm voor je kunnen uploaden of via PB kunnen toezenden. Wie weet! Ahhh ja heb mijn vraag niet in dat topic gezet maar onder de Ceed! Ga ik alsnog even doen. Thx! 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.