Gast Warmentuuter Geplaatst 13 Februari, 2016 Geplaatst 13 Februari, 2016 Neuj, u zegt dat ze u goed bevallen. Dat is geen echt goede graadmeter om deze ook voor de i10 te bestellen. Gefeliciteerd 11000 berichten. En dat je daarin een i10 benoemd. Leuk! Quote
Paul65 Geplaatst 13 Februari, 2016 Geplaatst 13 Februari, 2016 Onze Pica is afgelopen november getrakteerd op Goodyear Vector's 4S in die maat. De keuze was tussen Vredestein Quattracs en de Vectors. Het zijn de Goodyears geworden omdat de Quatracs alleen in hoge loadindex op voorraad waren. Aangezien mijn wederhelft meer comfort wenste dan die vermaledijde Kumho's zijn het dus de Goodyear Vectors geworden. Met wat slappere zijwangen dus. Hoe bevallen ze: veeeeeeeel beter dan de Kumho's, stiller en goed in de regen. Sneeuw is nog niet getest. Hoeft hopelijk ook niet. Overigens jammer dat de keuze in All-seasons in die maat zo beperkt is. De Cee'd gaat t.z.t. op Michelin CrossClimates rijden. 1 Quote
Vfrood Geplaatst 14 Februari, 2016 Geplaatst 14 Februari, 2016 Misschien test ANWB? Ik heb geen ervaring met all season banden. Of zomer- of winterbanden....de rest is ruk! Geen ervaring met all season banden, zomerbanden of winterbanden? Alleen op losse velgen gereden? 3 Quote
xtra40 Geplaatst 14 Februari, 2016 Geplaatst 14 Februari, 2016 Vroeger waren de mannen van staal en de wielen van.hout dus dat zou zo maar kunnen in zijn geval 1 Quote
Smart Geplaatst 14 Februari, 2016 Geplaatst 14 Februari, 2016 All season banden zijn nog steeds het ondergeschoven kindje, daarom zijn ze niet leverbaar in de maten die wel gangbaar zijn bij de zomer-/winterbanden. Met die kilometers zou ik gaan voor een goede zomerband bigwade. Quote
Smart Geplaatst 14 Februari, 2016 Geplaatst 14 Februari, 2016 Geen ervaring met all season banden, zomerbanden of winterbanden? Alleen op losse velgen gereden? Nee, er staat: of zomer- of winterbanden.....de rest is ruk. Is een aparte zin van de vorige, zeg maar, dussss... Quote
Smart Geplaatst 14 Februari, 2016 Geplaatst 14 Februari, 2016 U leest slecht, ik zeg in bericht 1 dat ik er prima ervaringen mee heb. Grrr, geen citaat uit dit topic... Quote
bigwade Geplaatst 8 Maart, 2016 Topic Starter Geplaatst 8 Maart, 2016 Bandjes, Goodyear VEC.4SEAS.G2 165/60 R14 75H, besteld bij het autobandencollectief. (wist niet dat dat bestond, maar is een link via de site van AW) 235,40 de 4 en ze gaan er voor 14,95 eu per band op de auto. Quote
Smart Geplaatst 8 Maart, 2016 Geplaatst 8 Maart, 2016 Mooie prijs! Zeker een goed jaar, in ieder geval 'four seasons'..... Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 9 Maart, 2016 Geplaatst 9 Maart, 2016 Bandjes, Goodyear VEC.4SEAS.G2 165/60 R14 75H, besteld bij het autobandencollectief. Banden die je ook in de lente en herfst kan gebruiken. Helemaal top! En de prijs ook. Quote
bigmac Geplaatst 12 Maart, 2016 Geplaatst 12 Maart, 2016 Ik heb dezelfde, maar iets goedkopere montage; eur 280,50 voor vier incl montage bij een turkse garage in de buurt. Banden bevallen prima. Quote
bigwade Geplaatst 12 Maart, 2016 Topic Starter Geplaatst 12 Maart, 2016 ^^ U was mijn gids in deze, dank ! Verbruik, comfort, geluid (en met name de laatste 2 ) Quote
bigwade Geplaatst 17 Maart, 2016 Topic Starter Geplaatst 17 Maart, 2016 Bandjes zitten er onder en ja hoor, een behoorlijk verschil. Blij mee ! Nu nog uitlijnen en dan is het even klaar. Achterbanden met nog voldoende profiel waren eigenlijk ook raar afgesleten. Toch maar vaker de bandenspanning nakijken. Ben daar wat lui mee Quote
Paul65 Geplaatst 1 April, 2016 Geplaatst 1 April, 2016 De Pica is ondertussen ook de 'winter' door op de Goodyear Vectors. De eerste 5000km zitten er al weer op en ze bevallen prima. Vooral het comfort is beter dan de Kumho's. Gelukkig nauwelijks kunnen testen op sneeuw alleen een beetje pap gehad op de snelweg. Zojuist ook even het filmpje bekeken van Pimpmaster en daar blijkt ook wel uit dat de CrossClimates toch weer een nieuwe generatie all-seasons zijn die nog beter zijn dan de vorige generatie waar ook de Goodyear Vector bij hoort. En voor de aanhangers van zomer- en winterbanden: ja, het zijn all-seasons dus all-rounders. Ze blinken dus nergens in uit maar doen het over het algemeen redelijk tot goed. Het beste haal je uit 'echte' zomer- en winterbanden. Voor mijn gebruk voldoen all-seasons echter prima. 2 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.