Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo mensen,

ja jullie lezen het goed. Ik ben redelijk klar met mijn Rio en op zoek naar wat anders.

Dus mijn vraag wat zal mijn Rio nog opleveren op dit moment.

Ik zal ff opgeven wat ik heb hieronder.

Kia Rio Superpack 1.2cvvt (05-2013)

46800km.

Deep Blue Metallic

(evt los te koop phantom 17")

Achteruitrijcamera

Xenon

Navigatie met laatste maps

Geen schade.

Alle beuren volgens onderhoudsschema gehad.

Ben erg benieuwd wat jullie denken.

Groeten Niels 

Geplaatst

Extra's die achteraf gemonteerd of aangeschaft zijn leveren vaak helaas geen meerwaarde op bij inruil.

Geplaatst

Mag hopen dat navigatie toch wel iets toevoegd, Anders gaat die gewoon mee :D 

Geplaatst

Dan geef ik je de tip om de navi er al uit te halen voordat je je wagen te koop/inruil aanbiedt.

Die autoverkopers zijn gehaaid.

Geplaatst

Hangt ook heel erg af van wat je terug gaat kopen. En hoe graag de verkoper zijn auto kwijt wil. Ga eens bij verschillende garages langs en kijk eens wat ze terug geven.

Shoppen kan echt een hoop verschillende inruil prijzen opleveren.
Gaat er uiteindelijk niet om wat je terug krijgt maar wat er bij moet. Soms kunnen ze ook wat extra korting op de verkopende auto geven.

Bij aanschaf van mijn Rio zat ik qua inruil van mijn Soul echt aan de top. Toen ook op mijn Rio nog iets korting gekregen waardoor het bedrag wat ik bij moest betalen op een mooi getal uitkwam.

En oja daarna nog even aangeven dat je echt wel verwacht dat er luxe kentekenplaten worden gemonteerd ;)

Geplaatst

Nouja 3x nieuwe koppeling, 2 nieuwe versnellingsbakken, waardeloos verbruik, krijg last van me rug op langere afstanden en nog wat kleinere dingetjes :) 

Geplaatst

Ooh hij rijd voor de rest wel goed, ik ben alleen toe aan een grotere / snellere auto ;)

Geplaatst

Ooh hij rijd voor de rest wel goed, ik ben alleen toe aan een grotere / snellere auto ;)

Bij zoiets krijg je vast een leuke inruilprijs   :wink:

KIAOPTIMA.jpg

Geplaatst

Nieles zoekt een snellere wagen BW.

De optima is niet veel sneller. Alleen veel zwaarder

Geplaatst

Nieles zoekt een snellere wagen BW.

De optima is niet veel sneller. Alleen veel zwaarder

Doe es niet zo gek..

Geplaatst
ManusBreda, op 29 Feb 2016 - 07:08, zei:

Hoe krijg je dat voor elkaar Nieles?? Wij hebben ook een superpack uit 2013 met bijna het dubbele aan km's en nergens last van!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Die van mij net zo. Uit februari 2012, bijna 90.000 km gelopen en geen problemen gehad. Draait nog steeds als een zonnetje...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...