mark30 Geplaatst 29 Februari, 2016 Geplaatst 29 Februari, 2016 Hallo mijn knipperlicht relais van mijn kia sportage uit 2007 blijft soms constant en dan weer af en toe knipperen. De knipperlichten zelf knipperen dan niet. Verder werken ze prima als ik ze gebruik Quote
Smart Geplaatst 29 Februari, 2016 Geplaatst 29 Februari, 2016 .....Verder werken ze prima als ik ze gebruik Dat laatste begrijp ik niet. Die laatste zin ontkracht namelijk het voorgaande. Quote
mark30 Geplaatst 29 Februari, 2016 Topic Starter Geplaatst 29 Februari, 2016 Nou wat ik bedoel is dat ik de knipperlichten gewoon kan gebruiken en ze het ook normaal doen. Maar als ik ze niet gebruik wel het getik door gaat. Quote
Smart Geplaatst 1 Maart, 2016 Geplaatst 1 Maart, 2016 Ok, dat is duidelijk. We hebben een paar techneuten die misschien een antwoord hebben, wie? Quote
hoorn92 Geplaatst 26 Juni, 2016 Geplaatst 26 Juni, 2016 Wij hebben dat ook met onze kia. Paar jaar geleden had ie het ook ff. Gisteren begon het weer. Hoop dat iemand wat weet. Quote
steamduck Geplaatst 22 Augustus, 2016 Geplaatst 22 Augustus, 2016 Hoi, Even voor mijn beeld: Je bedient de richtingaanwijzer aan het stuur. De richting aanwijzers gaan knipperen in overeenstemming met de gekozen richting. Je zet de richtingaanwijzer aan het stuur in de nul stand. De lampen stoppen met knipperen, maar je hoort het relais wel knipperen. Klopt mijn samenvatting? Zal de schema's van de wagen opzoeken. Groeten, Ruud Quote
Kiaad Geplaatst 25 Augustus, 2016 Geplaatst 25 Augustus, 2016 Dit lijkt mij een probleem van het relais te zijn, als je deze bekrachtigt ( dus richting aan geeft) treedt er een maak/breek-contact in werking. Dit lijkt dus te blijven plakken zoals ze dat noemen. . Relais er even uit en de contacten even nalopen ( contactspray) Bij sommige relais kan je ook het kapje met een puntig voorwerp verwijderen en dan binnenin schoonmaken, maar ik weet niet of dat bij dit relais ook kan. Quote
Gast Stief Geplaatst 25 Augustus, 2016 Geplaatst 25 Augustus, 2016 Ik zou idd de relais gewoon vervangen. Op de sloop ook genoeg te vinden. Maar nieuw zou het ook niet de hoofdprijs kosten Quote
kraaier Geplaatst 4 Oktober, 2020 Geplaatst 4 Oktober, 2020 Betreft Kia sportage september 2011. Als ik richting aangeef gaan mijn alarmlichten knipperen. Weet iemand de oplossing? Quote
Murcielaygo Geplaatst 4 Oktober, 2020 Geplaatst 4 Oktober, 2020 Het klinkt stom, maar dan zou ik als eerste de zekering van de alarmlichten nakijken. Als die in orde is zou ik de alarmlichtschakelaar loskoppelen en kijken of het probleem blijft bestaan.Is dat zo, dan zit vrijwel zeker het probleem in de richtingaanwijzer hendel. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.