bigwade Geplaatst 5 Maart, 2016 Geplaatst 5 Maart, 2016 We gaan er even over denken, hoe om te gaan met leden die over gaan (zijn gegaan) naar een ander merk, maar toch hun hart hier hebben liggen. Misschien een nieuw Forum "Gedoogde Vreemdgangers" 1 Quote
Jordan Geplaatst 5 Maart, 2016 Topic Starter Geplaatst 5 Maart, 2016 Nog een "gedoogd lid" Veel plezier en veilige kilometers met de audi. Gelukkig blijf je ook de kiaclub een warm hart toedragen. Dankjewel WT. Natuurlijk draag ik de Kiaclub een warm hart toe. Ik ben nog steeds gecharmeerd van een hoop Kia modellen. En ook over de kwaliteit en rijcomfort ben ik zeer te spreken. Daarom is er zeker een mogelijkheid dat er in de toekomst weer een Kia voor de deur staat. Quote
mika kjelld Geplaatst 5 Maart, 2016 Geplaatst 5 Maart, 2016 Je heb nu in ieder geval wel het vermogen dat je wou .... Gaan met die banaan Quote
Wimis on Geplaatst 5 Maart, 2016 Geplaatst 5 Maart, 2016 De Audi is een mooie auto Jordan. Veel plezier en veilige km's ermee Quote
Jordan Geplaatst 5 Maart, 2016 Topic Starter Geplaatst 5 Maart, 2016 Je heb nu in ieder geval wel het vermogen dat je wou .... Gaan met die banaan Dat is waar Mika. Die machine gaat als de brandweer. Quote
Jordan Geplaatst 5 Maart, 2016 Topic Starter Geplaatst 5 Maart, 2016 De Audi is een mooie auto Jordan. Veel plezier en veilige km's ermee Dankjewel. Ik probeer hem heel te houden Quote
Sandra DB Geplaatst 5 Maart, 2016 Geplaatst 5 Maart, 2016 Hoe krijg je het status gedoogd lid? Want ben zelf ook overgegaan naar een ander merk. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 5 Maart, 2016 Geplaatst 5 Maart, 2016 Hoe krijg je het status gedoogd lid? Want ben zelf ook overgegaan naar een ander merk. Je hebt de status al Quote
bigwade Geplaatst 5 Maart, 2016 Geplaatst 5 Maart, 2016 De club gedoogde leden gaat nog eens heel groot worden hier. En dat is leuk ! Men heeft een prettige ervaring met een Kia auto of de gemakkelijke omgang hier op het forum. Feit is dat die vreemdgangers, die net als ik maar steeds hier terug komen, nog steeds het harret op de goede opkomendezonplek hebben zitten ! 3 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.