Jump to content

Voorstellen nieuwe Kia rijder

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik wil mij in het nieuwe leden topic even voorstellen als nieuwe Kia rijder. Ik ben sedert een maand eigenaar

van een Kia Sportage 1.6 X-Clusive, bouwjaar 2012.

Ik zal spoedig een foto online zetten van nieuwe aanwinst.

Groetjes,

Pascal76

P.S. de kleur wit is het nieuwe zwart :wink:

Guest Vitara 2

Hallo Pascal,

Om te beginnen wat een goede kleurkeuze, je had geen mooiere kleur kunnen kiezen ;)

En natuurlijk welkom op het forum en ik zie nu al uit naar de foto's van de prachtige sportage.

Guest GreyGriffin

Dag Pascal,

Welkom hier! Ik neem aan dat de Sportage en jij na een maand al een aardige relatie hebben opgebouwd.

Mocht je je afvragen waarom Lourens je hierboven zo uitvoerig complimenteert met je kleurkeuze: we hebben hier een forumlid dat een éénpersoons kruistocht voert tegen wit. Ik noem zijn naam nu even niet, maar wij mogen hem graag een beetje plagen…

Guest Vitara 2

Mocht je je afvragen waarom Lourens je hierboven zo uitvoerig complimenteert met je kleurkeuze: we hebben hier een forumlid dat een éénpersoons kruistocht voert tegen wit. Ik noem zijn naam nu even niet, maar wij mogen hem graag een beetje plagen…

Dat niet alleen hoor, wit is echt een top kleur. De knipoog is idd naar het niet nader te noemen forumlid :)

Dat niet alleen hoor, wit is echt een top kleur. De knipoog is idd naar het niet nader te noemen forumlid :)

Hallo Grey Griffin en Lourens,

Dank jullie wel voor jullie reactie. 

De Sportage bevalt tot nu toe erg goed. Had een klein probleempje met het toerental, welke in stationaire stand regelmatig te hoog was.

Dit probleem is opgelost door het plaatsen van een nieuwe gaspedaalsensor en heb er sindsdien geen last meer van gehad. Hij rijdt als

een zonnetje en is qua uitvoering meer dan volledig.

Ik ben echt op zoek gegaan naar een witte Sportage, aangezien dit voor mij persoonlijk de mooiste kleur is voor de Sportage.

Groetjes Pascal